Gegroet!

Nosferius

Ingeburgerd
Hoi Allen,

mijn eerste post is al reeds geplaatst dus het lijkt mij gepast om wat over mijzelf te vertellen.

Ik ben Stefan de Jong (aka Nosferius), ik ben 20 jaar (bijna 21) en zit nog op school. Naast school hou ik me voornamelijk bezig met muziek, en dan eigenlijk in de meest uiteenlopende stijlen, zo speel ik klassiek piano maar ook zware noise/industrial. Ik heb zo nu en dan een optreden met klassieke piano en andere stijlen, ik speel bij:

Fertile Reality (bekend van een ander lid, Pieter Winkelaar welke daar de bassen speelt)
Montany (sinds gister, een symphonische metal/rock band)
Turatempla (mijn eigen project in de cyber en elektro richting)

Ik ben best wel een gear freak, ik hou van alles met een mooie klank, warm, direct... alles eigenlijk wel. Mijn lijst beslaat de volgende spullen:

Korg - Triton ProX
Korg - EM1
Yamaha - An1x
Yamaha - AN200
Yamaha - DX200
Nord - Micro Modular
General Music - WX2 plus
Tascam - US428
Sennheiser - E845 (met mooie K&M stand)
Midiman - USB Midisport 4x4 (komt er binnenkort nog een bij)
Samson - PL2404 Stereo Mixer
Samick - U118 (Piano)

Wat betreft software geef ik toe niet al te veel legale spullen te bezitten op dat gebied, enkel voor mijn Apple powerbook g4 bezit ik een mooie MP3 dj tool met de naam DJ1800, erg leuk voor dj'en met mp3 (ik weet het er zijn zat mensen voor en tegen deze manier van werken, niets aan te doen). De normale pc is een 2600 mhz amd. met 1024 mb geheugen, 3x 80gb hd etc.

Verder kan ik niet echt veel vertellen momenteel.

Ik groet u allen,

Stefan/Nosferius

Sow... indrukwekkende lijst voor een 20-jarige... Toen ik zo oud was had ik alleen nog een synth, drumcomputer en een Atari met Cubase... ;)

Nu ja, een hartelijke korte golf van welkomheid hier!

Welkom!

Nee, studenten hebben het maar moeilijk en krap! :D

Origineel geplaatst door Zoidsity
Welkom!

Nee, studenten hebben het maar moeilijk en krap! :D
Ik moet toegeven dat van mijn huidige opleiding de studiefinanciering grotendeels aan muziek is opgegaan, maar op de an200 en dx200 na dus heb ik alles van eigen gelden betaald :), geen hulp van ouders oid. lekker eerlijk zelf voor gewerkt :D... wel zo voldoenend.

WELKOM :D

welkom! :D

Wel kom!
Familie van Nosferatu ??

Veel plezier hier & niet te veel studeren, daar ga je maar van piekeren!

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Wel kom!
Familie van Nosferatu ??

Veel plezier hier & niet te veel studeren, daar ga je maar van piekeren!

ISPdeRuiter
Nope geen familie van de welbekende Nosferatu... Nosferius betekend vrij vertaald Nachtwezen... niets te maken met vampieren of dergelijke. Natuurlijk is de link met gothic muziek (in mijn geval de elektronische kant) dan wel snel gelegd wat wel een goede conclusie is :).

Welkom !!!

Origineel geplaatst door Nosferius
... Nosferius betekend vrij vertaald Nachtwezen... wat wel een goede conclusie is :).

Part-time ouders ??

ISPdeRuiter

Back