zal ik ook weer is wat posten

><i

Leipste Lid!
hier een trackje, gewoon grappig beginnetje, niet iets serieus, je mag altijd commentaar geven.

gebruikt:
superwave, waldorf pulse, microtonic, absynth.

hier klikken

[edit] linkje gefixed [/edit]

Laatst gewijzigd:
Mmmmh het begin klinkt veelbelovend maar ik vind de beat (en de basline) matig en er zit niet echt een goed patroon in het nummer....

dank voor de commentaartjes :) idd, geen patroon, slechte opbouw, geen spanning in de bassline ;) allemaal waar:)

daarom ook gewoon voor de lol :) maar ik ga het denk nog wel wat uitwerken ;)

Heeft idd potentie

Moet wat breakbeatachtige loop onder na enkele/ettelijke maten beat/bass periode, dan loopt het als een trein!!

:halleluja

allez ja moet moet, der moet niX hè! persoonlijke gehoor dat ....met wat :biertje: goed op dreef is ;)

Die bassline is inderdaad nogal wispelturig... Niet voorspelbaar, of gewoon verwarrend; Pas nadat je het loopje een aantal keer hebt gehoord herken ik er een patroon in.

Toch beukt het wel, vinnik!

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Die bassline is inderdaad nogal wispelturig... Niet voorspelbaar, of gewoon verwarrend; Pas nadat je het loopje een aantal keer hebt gehoord herken ik er een patroon in.

Toch beukt het wel, vinnik!

bedoel je het "treinachtige gerommel?" ;) das idd nog even de vraag, het mag ietsje minder opvallend, waardoor het ritmisch opvult, je er niet aan stoort maar het toch anders is.

Hey Corretje

Dat klinkt wel goed hoor. De bass komt lekker door in ieder geval. Ook leuke melodie wijzigingen enzo. ook al ben ik geen trance kenner, het beukt iig wel.

Arv

Back