Wat doe jij met je Atari?

Wat doe jij met je Atari?

• Ik gebruik um als sequencer

Stemmen: 18 22,0%
  • Ik gebruik um niet, maar doe um ook niet weg

Stemmen: 27 32,9%
  • Ik heb um verkocht / ga um verkopen

Stemmen: 17 20,7%
  • Ik heb um ingeleverd bij de gemeentelijke recycle-dienst

Stemmen: 11 13,4%
  • Ik gebruik um als bijzettafel / opleuking studio

Stemmen: 9 11,0%

• Totaal aantal stemmers
    82
Re: Wat doe jij met je Atari?

Ik sluit hem wel eens aan op mijn tv om Defender te spelen. Ms. Pac Man is ook wel grappig.

Origineel geplaatst door Dobre
(wist u dat: de graphics onder in beeld van diverse eind jaren 80 programma's van de amiga afkomstig waren?)
dat wist ik (en erg netjes ook dat je me met u aanspreekt)... die golvende Veronica 'V'... en ook de leader van het NCRV programma 'it's all in the gay(m) met Hans Brian (?) gemaakt meen ik door DRJ. john vanderaart :)

Origineel geplaatst door fuse
Atari is dood.

Gelul...

Atari bestaat niet meer maar is nog lang niet dood...
Daar kunnen PC's nog een puntje aan zuigen...eens kijken welke PC na 15 jaar nog goed functioneerd!:duivels:

Reageer toch niet op die troll, dit topic is niet gestart om een discussie te voeren over de vraag of de atari achterhaald is of niet.

Op grote muziekbeurzen zie je dat Atari nog steeds leeft onder de midi-menschen en dat is niet verwonderlijk. Wat de ST doet, doet ie goed.

Ben erg benieuwd wie 'm (naast 6T) ook nog aktief gebruikt in de set-up.

En er zijn er nog genoeg in leven, om nog jaaaaren retestijf en simpel te sequencen, inclusief sysexcontrolling voor de oudere synths aan te sturen, wat ze bvb bij SX er gewoon uitgeflapperd hebben (of vergeten zijn hoe ze dat nu weer geintegreerd hadden destijds) :dubbel:

Origineel geplaatst door RezonatoR
Die muis is trouwens wel een tank, hoor...ik heb er twee voor als de een het begeeft.
erm... daar zeg je wat....
het enige wat ik echt slecht vind aan een atari is toch wel die standaard muis... idd, die vierkante waar je klauwen rauw van worden... wat een klut-ding zeg, zeer waarschijnlijk op maat gemaakt voor de japanse handjes ofzo...
nee, 6 heeft gelukkig zo'n switchable Amiga/Atari muis... volgens mij is het ook niet zo moeilijk om bijv. een microsoft mouse om te bouwen (qua behuizing en machaniek dan)... zou echt ergonomisch werken zijn...

Origineel geplaatst door 6 trak
nee, 6 heeft gelukkig zo'n switchable Amiga/Atari muis...

Die heb ik ook en die is zeer zalig om mee te werken want dat blokkedoos misbaksel is echt voor tendinitits van te krijgen of als tendinitislijder eventueel kinesitherapie mee te doen, whohihahoehèhuhieee ;)

Zo'n muis ombouwen moet niet zo moeilijk zijn, schema heeft hier een tijd geleden zelfs de revue gepasseerd dacht ik.

Tenminste als je je sequencerhero alle eer wil aandoen uiteraard!

:biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

dat wist ik (en erg netjes ook dat je me met u aanspreekt)... die golvende Veronica 'V'... en ook de leader van het NCRV programma 'it's all in the gay(m) met Hans Brian (?) gemaakt meen ik door DRJ. john vanderaart :)

ik ben netjes opgevoed :geslaagd:

en de engeltjes van de honeymoonkwis! 8o

de muis van de st is inderdaad een ramp, totaal niet ergonomisch gevormd.
en er blijven altijd van die klonten prut achter de wieltjes hangen :W

ik ben netjes opgevoed :geslaagd:

en de engeltjes van de honeymoonkwis! 8o

de muis van de st is inderdaad een ramp, totaal niet ergonomisch gevormd.
en er blijven altijd van die klonten prut achter de wieltjes hangen :W

tja eet dan ook je brood niet zonder bord als je achetr de compu zit .. 8o)

en die muizen waren toch vierkant ? hahahaha

Re: Wat doe jij met je Atari?

Heb ik een Atari dan? :confused:

Origineel geplaatst door MadR
tja eet dan ook je brood niet zonder bord als je achetr de compu zit .. 8o)

en die muizen waren toch vierkant ? hahahaha

Mach_-_Atari_ST_Mouse.jpg

buiten brood zijn daar ook nog huidschilfers en snot die zich kunnen ophopen :koffie:

snot die zich kunnen ophopen :koffie:

weet niet maar ehmm wij gebruiken in dit huis zakdoekjes...

zal eerder stof zijn denk ik ;) vergezeld met vet wat van jou zelf afkomt... ooit eens gekeken hoe vet je tafel is op de plek waar jij met je muis klooit?

In ieder geval nog niet tussen mijn zooi ontdekt.. :D

Je hebt nog best leuke synth editors voor de atari,, voor de matrix 1000. casio cz serie,, voor Kurzweil k2000, etc.

Alleen dat verhaal dat de Atari strakker loopt dan een pc,, hummm dat geloof ik niet helemaal.

Als ik mijn ouwe tracks luister gaan mn tenen krommen van de rommelige timing.

ik kan me nu ineens herinneren dat ik een editor voor mijn akai x7000 had.
was wel "makkelijk", aangezien je dan je samples kon dumpen naar de atari en dan die gare 2.8" quickdisks niet hoefde te gebruiken.
nu herinner ik me ook dat die dingen (vooral tijdens optredens) altijd bleven steken in de drive.

*nummer afgelopen* "euh...we houden even een paar minuten pauze want de disk zit vast in de sampler" *boe-geroep* *frut met schroevendraaier* :erm: :frons:

hoe heette die editor nou ook alweer? :confused:

toevallig deze mischien?

goh, als ik dat toen had geweten :D

nee, het was een ander proggie...mopro deed de ditributie :confused:

ik ga morgen even snuffelen tussen mijn atari spullen :eureka:

Back