gearsluts ahoy!!! / Foto's synthsverzameling

wat een KUT winkel zeg, gooi die shit eens op de markt zodat goedwillend muzikanten er ook wat aan hebben..... zo te zien wordt er daar namelijk niks verkocht (übervol) Ik kende een gast die al zo'n 7 a 10 ms20 bakken had verzameld om deze weer met winst te kunnen verkopen als de prijs flink was gestegen.... QUOTE]

flikker toch op man :kont:[/

zei die met zn nieuwe avatar ! o o o o h
:verkoght:
winkel blijft bizar en prijzen ook

Ik vond de prijzen best ok, maar de halve winkel was niet te koop of gereserveerd. Das dan weer jammer... Ze hadden een wachtlijst van 14 mensen voor een 808 :(

moshi moshi, five-g des...

moshi moshi, five-g des...

Kom net bij five-g vandaan, wat een winkel! Vandaag stond er zo uit m'n hoofd het volgende:
- 6 x prophet 5
- 3 x prophet t8
- 3 x prophet 600
- 3 x yamaha cs15
- 2 x jupiter 6
- 1 x arp omni
- 1 x arp quadra
- 3 x solina string ensemble
- 1 x moog memorymoog
- 3 x oberheim matrix 12
- 1 x oberheim xpander
- 1 x oberheim obsx
- 1 x oberheim obx
- 6? x korg mono/poly
- 3 x korg vc10
- 1 x arp 2600

Wat een spullen zeg, heb me prima vermaakt! Het meeste is aangesloten en kun je bespelen.
Hopelijk zijn ze goed verzekerd :).

Patrick.

Laatst gewijzigd:
Tokyo is echt super ja! Het is een compleet andere wereld. Ik vind het in ieder geval erg bijzonder, je blijft je verbazen over van alles en nog wat. De spullen die je hier in de winkels ziet. Allerlei toffe gadgets, spullen die je bij ons moet bestellen - het ligt hier in de winkels.

Op veel (zoniet de meeste) metro/trein stations staat alles alleen in het Japans dus je moet echt puzzelen om uit te vinden welke lijn je moet hebben. Het feit dat ze drie alfabetten door elkaar gebruiken met in totaal over de 2000 verschillende karakters maakt het er dan niet eenvoudiger op :). Je voelt je een beetje analfabeet soms :).

Werken voor een Japans bedrijf heeft zo z'n voordelen ;).

Patrick.

Le Ponte

Le Ponte

Vond net een foto van het gebouw waar Five-G zit...

Attachments

• DSC_0135.JPG
    DSC_0135.JPG
    146,3 KB · Bekeken: 102
tja in japan ga je nou eenmal veel jappenbakken vinden (akai, roland, korg, yamaha)
wel leuk om al die us bakken te zien daaro

Dat geloof ik niet zo hoor.
De huurprijzen voor opslag zijn daar bizar hoog.

Inderdaad, vastgoed is gigantisch duur in Tokyo. Een vriendin van me kocht 2 jaar geleden een piep klein appartement van <40 m2 voor 200k+ euro's. Het is super leuk om af en toe te bezoeken maar ik zou gek worden als ik er moest wonen; wat een drukte...

Record-deflatie in Japan.. maar dat doet niets af aan de prijzen in die winkel hehe, jammer zeg.

gooi die shit eens op de markt zodat goedwillend muzikanten er ook wat aan hebben
Vind het aanbod ook echt bizar in die winkel, maar 't is nog altijd beter dan werkende apparaten die werkloos in een vitrine stof staan te happen..

Back