Hawkwind thread

Origineel geplaatst door 6 trak
en wat zag het oog des 6 bij het aanschouwen van een Young Ones episode intro? :mega:

zie het blackboard en constateer dat Vivian blijkbaar ook een grote fan van is:

heeft Neil vast opgeschreven 8)

hebben wel een heavy sound maar zijn toch echte hipppies :L

monotone rock met onderliggende verschuivende lagen en spacesounds is t eigelijk.
alles lijkt op elkaar in principe. verpakt in songs om t herkenbaar te houden.

Hawkwind zijn gewoon hippies ja. ;) Moet je eens kijken hoe ze erbij staan, en hun podium uitstraling... das gewoon het meest waardeloze podium uitstraling die ik ooit heb gezien... lekker alles overal los laten slingeren enzo... echt hippie... dude 8)

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
heeft Neil vast opgeschreven 8)
you're absolutely correct robot...

in episode 6, (2nd season) van de Young Ones, "SUMMER HOLIDAY" word het bevestigd... halverwege de aflevering zitten de 4 tv te kijken naar een vervelend muziek programma en Neil vraagt zich af waarom ze geen Hawkwind uitzenden...

hawkwind.JPG

Laatst gewijzigd:
tering... wat lees ik nu dan:

LSD
LSD was still legal in the UK up until the very early 70’s. Not surprisingly, Hawkwind were very LSD orientated: liquid lights, repetitive trance-like rhythms and riffs, layers of cosmic audio-generator roars, shrieks and dives, treated wah-wah saxophone, and beneath it all the wild and heavy free-form improvisation, of course, a voluptuous naked and painted dancer, Stacia.
Dave Brock: "We always used to record under the influence of LSD and back then it was a very pure form, not corrupted by crap. I used to take LSD when I was about to mix those old albums, so you could get all those things you knew would register when audiences were under the same influence." Terry Olis: "We played loads of gigs with all seven of us tripping and it was fucking amazing -you’d go so far out and yet you’d all be there."

ook op die video-site:

Attachments

• cat.jpg
    cat.jpg
    29 KB · Bekeken: 84
hahaha 6 heb ik wel hawkwinderig kunnen maken..daarom voor 6 het plaatje van Dave's Jupiter 8 :D

Attachments

• jupiter4.jpg
    jupiter4.jpg
    186,6 KB · Bekeken: 83
Origineel geplaatst door Arv
Beter laat dan nooit zeggen ze :D

dus

Het is een Pioneer EFX-500
[/QUOTE

een Cd mixer??????

Back