NMa doet inval bij Mojo

Van wat ik gehoord heb gonsde het roddelcircuit er lustig op los over Mojo.
Maar als de NMA er al een inval kan doen zal het wel zo overduidelijk zijn geweest dat het echt niet langer kon zo.

Denk uiteindelijk beter voor alle optredende artiesten in .nl want mojo heeft in de diverse zalen her en der een flinke vinger in de pap (achter de schermen?).
En al die festivals die qua prijs nu ook wat gunstiger uit komen hoop ik.

Origineel geplaatst door fuse

Denk uiteindelijk beter voor alle optredende artiesten in .nl want mojo heeft in de diverse zalen her en der een flinke vinger in de pap (achter de schermen?).

dat is idd het grootste probleem wat ik met mojo heb... zonder hen kun je nergens meer terecht... je kan dat vraagteken gerust weghalen want de belangrijkste zalen in nl zitten allemaal in de zak van mojo.
zelfs als je een kleiner boekingsburo probeert (paperclip?) blijkt het hetzelfde mojo-tuig te zijn wat de touwtjes daar in handen heeft...

Origineel geplaatst door dob
Mojo heeft hier een dikke monopoly positie, zeker weten.
Waarom mag dat van de staat eigenlijk wel?
Maar het ligt niet alleen aan mojo.. Grote buitenlandse artiesten doen vrijwel nooit zaken met andere organisaties. Je kunt er gewoon niet omheen. Natuurlijk is het niet goed, maar het is niet alleen maar mojo zijn schuld.

Verder heb ik een hekel aan mojo, want bands die vroeger leuk waren en klein, kwamen vaak voor wat kratten bier spelen in ons jongeren centrum, en nu ze bij Mojo zitten mogen ze niet meer spelen, ook al willen ze het dolgraag omdat ze zo'n goede herinneringen hebben. Dat is een slechte zaak.

Ik wou ooit in een zaal waar ik een eigen avond had DJ Suv (full cycle, Roni Size crew) boeken en ik belde met het engelse boekingskantoor waar hij bij zat om te gaan boeken. Maar als ik uit nederland kwam mocht ik niet rechtstreeks met hen een boeking regelen en ik werd doorverwezen naar MOJO.

Nou daar gaat je idee om voor een redelijk bedrag een dj te boeken, want mojo knalt er een flink bedrag voor zichzelf bovenop en dan moet je de dj nog op gaan halen op vlucht betalen, schiphol, hotel betalen enz enz..... Als ik hem via dat engelse boekingskantoor had geboekt had ik dat allemaal nog wel kunnen betalen, maar dankzij mojo kon ik hem dus niet boeken.......

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen !!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Maar het ligt niet alleen aan mojo.. Grote buitenlandse artiesten doen vrijwel nooit zaken met andere organisaties. Je kunt er gewoon niet omheen.

Mojo zorgt via dubieuze praktijken dat niemand om ze heen kan, is net ff een tikkie anders!

8o)

Aanpakken die graaiers, bouwfraude comissie vervolgen als anti corruptie commissie en volboeken tot 2050. Worden de
extra miljarden aan bezuinigingen direct overbodig, en kan ik weer zonder :eureka: :yamaha: met een klein :slotje: zonder
:smeris: !

:)

Back