Carnaval vieren....... JA of NEE ?

Carnaval vieren....... JA of NEE ?

• Ja, ik vind carnaval leuk

Stemmen: 14 25,0%
  • Nee, Ik haat carnaval

Stemmen: 35 62,5%
  • Wat is dat carnaval ?

Stemmen: 7 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    56
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door C-Code
Hoezo .....carnaval begint toch pas officieel op zondag ????? :confused:
Jij zult het ongetwijfeld weten, maar hier, A'doorn zijn dus vandaag al optochten, drinkfeesten en andere excuses om te kunnen zuipen.:biertje:

Carnaval vier ik niet.....maar ik ga wel vieren dat ik m'n 1000ste post heb....:D

Carnaval is echt k*t. Stelletje zuipende boeren die zichzelf vooraap zetten. En dan nog van die verschrikkelijke herrie. (muziek wil ik het niet noemen).

...

Attachments

• 100_8157.jpg
    100_8157.jpg
    31,5 KB · Bekeken: 90
nou omdat jullie het zijn, nog 1tje dan

maar het is wel de leukste :r

Attachments

• pict0065.jpg
    pict0065.jpg
    12,1 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door 6 trak
wat toch een geluk dat de Romijnen 2000 jaar geleden bij de rivieren zijn gestopt qua occupatie...

aldus 6...

Ze wilden wel verder, maar dat is ze nooit gelukt. Gelukkig idd!!

haha:P

wat toch een geluk dat de Romeinen 2000 jaar geleden bij de rivieren zijn gestopt qua occupatie...

aldus 6...

:halleluja

http://www.nu.nl/news.jsp?n=279644&c=10

BREDA - De populariteit van carnaval is op zijn retour. Steeds minder Brabanders storten zich in het feestgedruis, blijkt vrijdag uit een onderzoek door dagblad BNDeStem. De teruggang komt vooral door de steeds ouder wordende bevolking en een afnemende belangstelling onder jongeren voor het volksfeest.

wat toch een geluk dat de Romeinen 2000 jaar geleden bij de rivieren zijn gestopt qua occupatie...

Ik denk niet dat het daaraan gelegen heeft.......
De Romeinen brachten nl iets wat zij beschaving noemden.
En het moet gezegd: toen er beneden de rivieren al grote forten stonden met vloerverwarming, sauna's en speciale orgie-zalen, liep men boven de rivieren nog in berenvellen en joeg men de vrouw met een knots het konijnehol in.

Origineel geplaatst door C-Code
Je moet eens weten hoeveel mensen van boven de rivieren het leuk vinden om zich 4 dagen legaal te misdragen in Brabant !
en toch ben ik blij dat de romeinen... ... .. . . .
Origineel geplaatst door gemmetje
De Romeinen brachten nl iets wat zij beschaving noemden.
in ruil voor jullie waardigheid... de ist!... :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back