VETTE TRANCE TRACK van Smackos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vind deze nog de beste van allemaal...Ik vind het toch knap om 6 minuten van zulke minimale muziek te maken, die toch steeds boeiend blijft door subtiele wijzigingen aldoor...Goed hoor! :okdan:

Ik kan helaas de laatste twee werkjes nu niet beluisteren omdat ik op mijn werk zit, maar van de eerste twee kan ik me wel herinneren dat ik ze behoorlijk tof vind. Komt misschien ook wel omdat ik de laatste tijd een beetje een fascinatie heb gekregen met Lustmord en dat soort dark ambient.

De 'discussie' die hier is ontstaan is natuurlijk ook prachtig. Het doet me een beetje denken aan de discussies je hebt (gehad) over of moderne kunst nou wel kunst is. Dat kan m'n kleine broertje van 5 ook, pleegt men dan te zeggen. Alleen hebben die mensen over het algemeen een Zigeunerjongen Met Traan aan de muur hangen. Zo ook de mensen die hier om het hardst roepen dat dit geen muziek zou zijn; die zullen wel aangetrokken zijn door het woordje Trance...

Waarmee ik verder niet wil zeggen dat je dom en oppervlakkig bent als je deze muziek niet mooi vindt. Of dat je elitair, underground of avant-garde bent als je dit wél mooi vindt. Je kan volgens mij alleen niet zeggen dat dit geen muziek is.

Origineel geplaatst door tsuba42
Ik kan helaas de laatste twee werkjes nu niet beluisteren omdat ik op mijn werk zit, maar van de eerste twee kan ik me wel herinneren dat ik ze behoorlijk tof vind. Komt misschien ook wel omdat ik de laatste tijd een beetje een fascinatie heb gekregen met Lustmord en dat soort dark ambient.

De 'discussie' die hier is ontstaan is natuurlijk ook prachtig. Het doet me een beetje denken aan de discussies je hebt (gehad) over of moderne kunst nou wel kunst is. Dat kan m'n kleine broertje van 5 ook, pleegt men dan te zeggen. Alleen hebben die mensen over het algemeen een Zigeunerjongen Met Traan aan de muur hangen. Zo ook de mensen die hier om het hardst roepen dat dit geen muziek zou zijn; die zullen wel aangetrokken zijn door het woordje Trance...

Waarmee ik verder niet wil zeggen dat je dom en oppervlakkig bent als je deze muziek niet mooi vindt. Of dat je elitair, underground of avant-garde bent als je dit wél mooi vindt. Je kan volgens mij alleen niet zeggen dat dit geen muziek is.

:halleluja :okdan: :halleluja

jammer dat ik smackos trance track gemist heb... als ik thuis ben ga ik direct luisteren.
Ben benieuwd of het net zo goed is als deze discussie ;)

(en wat een ongelofelijk toeval:
terwijl ik dit in tik komt er nét weer zo'n "lekkere" 13 in dozijn hardsj trensj trek, incl supersaw, roffel en 3e maats basslijn... op de radio op mijn werk voorbij!! LOL =( ;) )

Over die 3 stukjes geluid:

Vage sjieeet :D Vind het zefs wel prettig om ze te beluisteren. Vooral die laatste! Coole brainfucks om t zo maar te noemen :D ... Maar dit is echt geen 5 maanden werk...

Wel grappig dat in dit topic realiteit en fictie elkaar kruisen 8o)

Toppie

Toppie

Erg leuk al die tracks, is tenminste weer eens iets heel anders. Vooral de laatste bevalt mij wel.
Gewoon door gaan met wat je zelf leuk vind, je probeert op deze manier een eigen sfeer te creeëren. Minimalisme kan ook leuk zijn op z'n tijd maar is helaas vaak niet voor het grote publiek geschikt. 8~
Misschien zou je er vage videobeelden bij moeten maken of dat door een vriend/kennis laten doen ofzo.

Wat maakt het nou uit hoe lang iemand bezig is geweest, als je maar je eigen ideeën kan uiten is dat prima toch?
:halleluja

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
noodles met kipsmaak!

als ik jouw was zou ik mezelf eens niet zo op laten fokken en tevens niet van domme uitspraken overal neerkwakken. misschien een goede tip. ik vind het persoonlijk heerlijk om naar te luistern en vind het wel trance.. in trans raken doe ik iig niet van een standaard trance deun of ik moet 10 van die dingen achterover kwakken..
zeg niet dat mijn muziek nou zo bijzonder is, maar die jongen vraagt gewoon om feedback en niet om van dat domme gezeik.. daar hebben we al meer nutteloze threads over :gaap:

Klinkt prima!
hoe heb je dit gedaan?
Gewoon een loopie en constant freaken en opnemen die handel?

hoe staat het ervoor met de ferry corstens contest? you still in?

Ik vind het best wel heel interessant. Dit is ideale studeermuziek 8) . Op de één of andere manier krijg ik alternatieve mangatekenfilms voor ogen als ik naar je noodles luister }:|

jeuzus mensen,

deze thread is OUD...

als ik jouw was zou ik mezelf eens niet zo op laten fokken en tevens niet van domme uitspraken overal neerkwakken. misschien een goede tip. ik vind het persoonlijk heerlijk om naar te luistern en vind het wel trance.. in trans raken doe ik iig niet van een standaard trance deun of ik moet 10 van die dingen achterover kwakken..
zeg niet dat mijn muziek nou zo bijzonder is, maar die jongen vraagt gewoon om feedback en niet om van dat domme gezeik.. daar hebben we al meer nutteloze threads over

dude, maak je niet dik, dun is de mode :D

je weet toch niet waar je over praat

hoe staat het ervoor met de ferry corstens contest? you still in?

Ja ferry was zo onder de indruk, hij is natuurlijk de originator en grote ontdekker van de electro dat die meteen maar besloten heeft dat smackos gewonnen heeft. Dit is eigenlijk geheim en de wedstrijd wordt nog gewoon wel uitgespeeld...zodat het niet opvalt.

Wat is dit voor HKU opdracht???

Nope, ik zit niet op de HKU, nogmaals ik heb er alleen via een rare constructie server ruimte.

Klinkt prima!
hoe heb je dit gedaan?
Gewoon een loopie en constant freaken en opnemen die handel?

Min of meer wel.

jeuzus mensen,

deze thread is OUD...

Maar wel een klassieker! ;)

noodles zijn cool

noodles zijn cool

ik vind de tracks wel heel ok, mn. de laatste. Maar ik hou dan ook erg van noodles. Qua eten dan. Speelt onbewust misschien toch mee in de waardering van sonische noodles.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
....je weet toch niet waar je over praat

hoor ik daar een lama schijten?:duivels:

Ik vind dit eigenlijk niet echt leuk. Niet iets waar ik graag naar luister of zo. :duivels:

Boeit ook niet: het is wel interessant. Muziek om naar te luisteren en over na te denken. Ik weet niet of ik er nu veel te veel achter zoek (het nadeel is dat het soms de makers van dit soort muziek ook niks interesseert; daar ga je dan met je reactie...), maar ook al is het mijn 'ding' niet: ik vinnut goed. R-e-s-p-e-c-t & zo. :halleluja ;)

Even terzijde:
- Boeiend of deze thread oud is; de muziek blijft actueel. *D
- Waarom voelen mensen die een duidelijke hekel aan een bepaald genre hebben zich toch geroepen hun vooringenomen reacties te posten en de makers te beledigen? Ik ga toch ook niet posten in een Sky Radio-thread? :frons:

het nadeel is dat het soms de makers van dit soort muziek ook niks interesseert; daar ga je dan met je reactie...),

Daar sla je toch wel even de spijker op zijn kop :D

Bericht door een moderator:
Reageer ontopic, dus op de geposte tracks. Deze thread is al eens helemaal opgeschoond.

Vandaag was ik bij de groenteboer

en daar heb ik gekocht:

1 bosje peterselie
een stuk of wat tomaten
en een bakje peultjes
en voor het toetje 1 annanas

Vanavond ga ik een fles whiskey ruilen voor 2 synthesizers.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back