Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door smackos
"The countess visits the town"
http://www2.hku.nl/~danny2/Smackos3.mp3
Origineel geplaatst door tsuba42
Ik kan helaas de laatste twee werkjes nu niet beluisteren omdat ik op mijn werk zit, maar van de eerste twee kan ik me wel herinneren dat ik ze behoorlijk tof vind. Komt misschien ook wel omdat ik de laatste tijd een beetje een fascinatie heb gekregen met Lustmord en dat soort dark ambient.
De 'discussie' die hier is ontstaan is natuurlijk ook prachtig. Het doet me een beetje denken aan de discussies je hebt (gehad) over of moderne kunst nou wel kunst is. Dat kan m'n kleine broertje van 5 ook, pleegt men dan te zeggen. Alleen hebben die mensen over het algemeen een Zigeunerjongen Met Traan aan de muur hangen. Zo ook de mensen die hier om het hardst roepen dat dit geen muziek zou zijn; die zullen wel aangetrokken zijn door het woordje Trance...
Waarmee ik verder niet wil zeggen dat je dom en oppervlakkig bent als je deze muziek niet mooi vindt. Of dat je elitair, underground of avant-garde bent als je dit wél mooi vindt. Je kan volgens mij alleen niet zeggen dat dit geen muziek is.

)
Vind het zefs wel prettig om ze te beluisteren. Vooral die laatste! Coole brainfucks om t zo maar te noemen
... Maar dit is echt geen 5 maanden werk...

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
noodles met kipsmaak!

als ik jouw was zou ik mezelf eens niet zo op laten fokken en tevens niet van domme uitspraken overal neerkwakken. misschien een goede tip. ik vind het persoonlijk heerlijk om naar te luistern en vind het wel trance.. in trans raken doe ik iig niet van een standaard trance deun of ik moet 10 van die dingen achterover kwakken..
zeg niet dat mijn muziek nou zo bijzonder is, maar die jongen vraagt gewoon om feedback en niet om van dat domme gezeik.. daar hebben we al meer nutteloze threads over
hoe staat het ervoor met de ferry corstens contest? you still in?
Wat is dit voor HKU opdracht???
Klinkt prima!
hoe heb je dit gedaan?
Gewoon een loopie en constant freaken en opnemen die handel?
jeuzus mensen,
deze thread is OUD...

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
....je weet toch niet waar je over praat

het nadeel is dat het soms de makers van dit soort muziek ook niks interesseert; daar ga je dan met je reactie...),