VETTE TRANCE TRACK van Smackos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Toch raar..

als je VETTE TRANCE TRACK in je threadtitel plaatst, krijg je de meeste reacties...

..typish...;{

Origineel geplaatst door Bass
Toch raar..

als je VETTE TRANCE TRACK in je threadtitel plaatst, krijg je de meeste reacties...

..typish...;{

ga ik er voortaan ook bij vermelden

de zin moet gewoon beginnen met "Deze song is VET, beter bestaat niet":r
:D

ik dacht smackos en een vette trancehit,dat moet ik horen!!! :D

de eerste is aardig ambient maar kan de 2 maanden werk er niet aan terug horen (niet beledigend bedoeld hoor...)

de 2e vind ik leuker,nu nog wat percussie erbij (gewoon wat licht conga/bongo werk met wat freaky lfo's erover) en dan wassie voor mij echt af geweest.... al met al lekkere dromerige sounds!!!

Ja D-prima ik weet het, ik zal nooit jouw nivo kunnen evenaren. Maar als je het met je bilspleet kan maken dan wil ik het wel horen in 1 minuut...hoe maak je die trance tracks dan met je eikel :D ?

DJ conflict met die tweede ben ik wel 5 maanden bezig geweest.

Lacrosse, Ik zit niet op de HKU, ik heb alleen wat server ruimte viaviaviaviavia.

SORRY MAAR DIT GAAT NERGENS OVER.... Toch!

Wellicht...wellicht.

kijk, ik ga er natuurlijk van uit dat die periodes van 2 en 5 maanden bullshit zijn,

maar even hypotetisch.. je spreekt de waarheid, waar zit die tijd dan in? niet in de compositie neem ik aan..

of wat is hier nou de kunst? want ik hoor alleen wat herhalingen en wat ruis..

Wat is hier de kunst?

Dat zul jij nooit begrijpen waarschijnlijk. De hersen-activiteit en wereldorientatie van een trancer werkt nou eenmaal anders.

Dat vind ik best wel jammer voor je.

Er zit inderdaad een Evans Echopet in.

klinkt wel apart :okdan:

ik zag gisteren nog zoiets op tv, mensen die ook dit soort geluidsfragmenten maakten... wazig
maar ik sta er wel voor open, als je wat geestverruimende spullen gebruikt weet je niet wat je hoort denk ik :)

http://www.dj-tony.nl/

He gave site heb jij tony...zoiets zou ik ook wel voor smackos willen maken...maarja weet ik veel hoe dat moet.

En succes met je cursus bedrijfseconomie :D

ik zag gisteren nog zoiets op tv, mensen die ook dit soort geluidsfragmenten maakten... wazig
maar ik sta er wel voor open, als je wat geestverruimende spullen gebruikt weet je niet wat je hoort denk ik

Waarom zou je nou weer geestveruimende spullen moeten gebruiken....

Je kunt toch ook je fantasie gebruiken.

Maarja dat kan tegenwoordig niemand meer.

En als je dat wel doet ben je vaag.

Origineel geplaatst door smackos
http://www.dj-tony.nl/

He gave site heb jij tony...zoiets zou ik ook wel voor smackos willen maken...maarja weet ik veel hoe dat moet.

En succes met je cursus bedrijfseconomie :D

Waarom zou je nou weer geestveruimende spullen moeten gebruiken....

Je kunt toch ook je fantasie gebruiken.

Maarja dat kan tegenwoordig niemand meer.

En als je dat wel doet ben je vaag.

:halleluja

Boeiende composities, die interessant blijven door het geleidelijk verloop van de klanken resp. effecten. De smacktrack spreekt mij het meest aan.

Je schreef dat je de tweede track voor een studieproject maakte. Uit nieuwsgierigheid de vraag: Wat was het doel hiervan?

Origineel geplaatst door smackos
Uh dat heb ik nooit geschreven hoor :)

Iemand beweerde dat ik op de HKU zit, maar dat zit ik niet.

LOL, zo komen de broodjes aap de wereld in! :D Vindt de MM in de 2e track trouwens erg fijn klinken. De patch zelf geprogrameerd?

smackos...

Lekker experimenteel....doet me denken aan Jean Michel Jarre - La Cage/Erosmachine...
Meer variatie in sounds/structuur is wel op zn plek,
maarreeh leuker dan al die uitgekauwde "liedjes" hierzo!

Maar 3 maanden eraan gewerkt??? :erm: :erm: :frons:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back