VETTE TRANCE TRACK van Smackos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door brmzz
kijk wat onze beste smackios heeft proberen te maken is een Noodle. Een noodle is een stukje geluid wat geen functie en muziekale vorm heeft, maar wel prettig is om naar te luisteren of kan dienen als gadget. Een modulair en wat wild expirmenteer kom je al snel tot een noodle. Internet staat ook vol met dit soort presets voor de modulair. Als je dit wilt evenaren kun je al een patch downloaden en tweaken.

M.v.g. Brmzz

hier kan ik me helemaal in vinden :D t heeft idd geen functie en muzikale vorm =) wat goed dat t dan ook nog noodle heet :D smakeloze prut uit een plastic verpakking..

haha, dit slaat idd de spijker op zn kop! NOODLES! HAHAHAHAHA

Jezus ik lach me rot.. Niet om de nummers, die zijn cool namelijk, maar de reacties van bepaalde personen.. :D

Re: VETTE TRANCE TRACK van Smackos

Origineel geplaatst door smackos
Na 2 maanden er aan gewerkt te hebben is er weer een nieuwe Smackos compositie. Wellicht de magnus opus van Smackos!
Gemaakt met mijn Casio MT640 workstation.

www2.hku.nl/~danny2/smacktrack.mp3

Natuurlijk zend ik dit ook in voor de grote DJ wedstrijd van Freddy Corstjens.

Ehhh.. tja, wat zal ik zeggen. Blijven oefenen.

ik denk dat als je er een 4/4 kick onder zou steken je wel een vette
techno skijf kan hebben. nu vind ik er persoonlijk eigelijk niets aan

ook raar dat er zoveel reacties op deze track is.
kheb al betere dingen gehoord die meer aandacht
verdienen.

Origineel geplaatst door Arv
Jezus ik lach me rot.. Niet om de nummers, die zijn cool namelijk, maar de reacties van bepaalde personen.. :D

Hehe, inderdaad...Sommige mensen snappen het echt niet.

Ik vind het in ieder geval wel cool, doet mij denken aan 2001; a space oddyssey ofzo, alleen dan moet het zeg maar echt 15 minuten doorgaan ofzo. Dan is het inderdaad VETTE TRANCE te noemen...:D Verder zou ik niet weten wat voor muziek dit is of wat dan ook, en het zal me ook wat wezen ook, ik vind het gewoon tof klinken, en dat geld voor alle 3 de tracks...:okdan:

Nou Smackos, je hebt wat los gemaakt op het forum hoor! Het is kennelijk even schrikken geblazen voor mensen die alleen van een frietje mayo houden maar één ding is zeker: je hebt jezelf stevig op de kaart gezet met je noodles. Zolang mensen het de moeite waard vinden om te reageren heb je in ieder geval iets bij ze losgemaakt. Opvallend is het gebrek aan nuances in het commentaar op je tracks. Er zijn zo te zien echt twee kampen ontstaan zonder subcultuurtjes!!
Iemand die zich d.m.v. noodles tot kunstenaar kan ontwikkelen is voor mij een echte ster.
Smackos' Original Noodles ©
Smakelijk eten en geen ruzie maken aan tafel!

:W

Origineel geplaatst door vanZr

Ik vind het in ieder geval wel cool, doet mij denken aan 2001; a space oddyssey ofzo,

wat klets je nou... je hebt die film zeker niet gezien..

zit vol met klassieke muziek.. niet met deze vormloze soundscapes

Origineel geplaatst door elektrovolt
als het vormeloos zou zijn zou je het niet eens kunnen horen...

heel scherp! hahah

ja toch :)

als mensen hier vaag gaan reageren doe ik dat ook:P

Jimi:mega:

oja, dit ben ik op dit moment...

Attachments

• vaag01.jpg
    vaag01.jpg
    31,6 KB · Bekeken: 76
Super spul, Brute minimal in Terry Riley stijl. Niks noodles, werk om de mannen op het CEM mee te verbijsteren. :)

Ik vind dit soort spul gaaf. Van mij mag er echter om 't luisterbaar in de huiskamer te maken wat meer progressie in zitten.

Maar misschien is dat juist de charme.

Ik hou best van noodles overigens.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
wat klets je nou... je hebt die film zeker niet gezien..

zit vol met klassieke muziek.. niet met deze vormloze soundscapes

Gelukkig dat jij mij dat kan vertellen, zo leer ik nog eens wat...:bekdicht:

En inderdaad, ik zou eigenlijk niet weten wat voor film het is...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back