Ozric Tentacles / Eat Static

Origineel geplaatst door 6 trak
Neurochasm en Erpland zijn wel cool idd... de rest was in .ra formaat dus kon ik niet luisteren...

dat is ook een slecht formaat, .ogg of zo schijnt wel goed te zijn:geslaagd:

Ozrics roeleren zwaar okee :okdan:

... crosstopic information:

Merv Pepler speelt binnenkort in Amsterdam, zijn eerste live gig als Dendron
voor meer informatie, zie Uitgaanstips (klik). G1 Aprilgrap!

"Dendron (Eat Static's Merv Pepler project) are (a) mixture of big beat, jungle, breakbeat
and very trippy analogue trance sound like liquid stuff coming out from your reproboxes
and then filling the room. A bit of chemical beats and scratching just complete the atmosphere.

:: warm aanbevolen ::

'k Heb beiden vaak live gezien en dat was altijd feest. East Static zijn er trouwens verantwoordelijk voor dat ik fan werd van die boem-boem muziek :D
Ozric volg ik niet meer sinds Live Underslunky, het is altijd meer van hetzelfde. Maar wel goed. Mijn favoriet blijft Erpland, alhoewel op elke cd altijd wel weer één heel speciaal nr'tje staat.

De zoon van Roger Waters draait nu aan de knopjes sinds Seaweed weg is.

Ivm met Seaweed, kent iemand The Thunderdogs? Een lp, en dan niks meer. Ook psychedelisch spul uit de Travellers stal, maar typisch 90's, heel crossover. Ook songgericht. Seaweed zit vaak wel iets te ver in de mix, maar het nr To The Underworld is een van de beste Space Rock songs ooit.

Jan

Ozric Tentacles is een van mijn favoriete groepen
Wat een goeje Drummer,zeg!!!!
Seaweed heeft een EMS synthi-A,
heb ik gezien op hun Live Dvd,pongmasters ball.(aanrader)
De mix tussen tussen cheapo speedmetal,ambient,jazz,etc...is echt te gek

Origineel geplaatst door Baby Evil
De zoon van Roger Waters draait nu aan de knopjes sinds Seaweed weg is.

... en die schijnt weer samen met alan parsons & simon posford in de studio te hangen
benieuwd wat daar voor deuntjes daar uit de speakerds schallen
speak1.gif
speak1.gif
pyramid_eye.gif
speak1.gif
speak1.gif

Back