Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik zal em ook eens proberen dan die bak, Boss DR3 :dj:
hij lijkt me wel goed . wie heeft er 1 voor me?

Origineel geplaatst door omc
Sommige posts worden redelijk bewust over het hoofd gezien geloof ik...

:confused:

??????????????????????????????????????????:confused:

(Wat bedoel je daar precies mee)???????????????

Ik had hier wel reactie op verwacht ...

Origineel geplaatst door Richard
Dat is vreemd. Vorige week zou ik de korg EA en ER van je kopen en had het geld al overgemaakt.
Je kwam toen met een verhaal dat je ze niet mocht verkopen van je vader en moeder en stortte het geld terug.
Een paar dagen later verkoop je de ER wel. :confused:

Ik vind dat een beetje rare zaak.

Bericht door een moderator:
Dergelijke discussie a.j.b. per pb.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Richard
Dat is vreemd. Vorige week zou ik de korg EA en ER van je kopen en had het geld al overgemaakt.
Je kwam toen met een verhaal dat je ze niet mocht verkopen van je vader en moeder en stortte het geld terug.
Een paar dagen later verkoop je de ER wel. :confused:

Ik vind dat een beetje rare zaak.

Hoi Richard,

Je hebt gelijk dat het een rare zaak is. Ik was gewoon helemaal vergeten dat jij die twee wilde hebben. In de tussentijd wilde ik toch de ER1 verkopen en gaf Astronaut aan dat hij hem graag wilde hebben, helemaal niet aan jouw gedacht, sorry daarvoor!!!!!!!!!!!!!!!!=(

Phochos

Origineel geplaatst door phochos
Hoi Richard,

Je hebt gelijk dat het een rare zaak is. Ik was gewoon helemaal vergeten dat jij die twee wilde hebben. In de tussentijd wilde ik toch de ER1 verkopen en gaf Astronaut aan dat hij hem graag wilde hebben, helemaal niet aan jouw gedacht, sorry daarvoor!!!!!!!!!!!!!!!!=(

Phochos

Foei stoute Phochos!! :dubbel:

Een fotootje dan maar als pleister op de wonden.

Attachments

• foto 5.jpg
    foto 5.jpg
    103,7 KB · Bekeken: 97
Hoi Richard,

Phochos

OK, ik vergeef het je :)

Als je ooit nog eens een Korg ER1 te koop hebt, wil je dan wel aan mij denken? :okdan:

Korg Electribe ER1 drumcomputer

Attachments

• er1-2.jpg
    er1-2.jpg
    20,5 KB · Bekeken: 101
De Korg EA1 en ER1 zijn gebleven in de WAH studio, de D110 is alweer doorverkocht aan een collega van me, heb zelf vanochtend de Yamaha TQ5 voor de zoveelste keer teruggekocht, maar nu blijft hij echt in de studio aanwezig.:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :mega:

Zoals een heleboel mensen soms inderdaad in de toekomst kunnen kijken: IK DOE DUS DE YAMAHA TQ5 SYNTHESIZERMODULE WEG, OOK DE KORG EA1 SYNTHESIZERMODULE.

Ik ga alleen nog maar werken met de Alesis Ion, de Yamaha CS1X, de Yamaha PSS580 en de Moog Modular V. Daarnaast dan Cubasis VST, Rebirth One (komt nog binnen) en de Creative Prodikeys DM.

Phochos:confused: :confused: :confused: :confused: :eureka: :D

En de nog binnenkomende Boss DR3 drumcomputer, die wordt aangekoppeld aan de Yamaha CS1X om de Arpeggiator aan te sturen.:D

Zoals een heleboel mensen soms inderdaad in de toekomst kunnen kijken: IK DOE DUS DE YAMAHA TQ5 SYNTHESIZERMODULE WEG, OOK DE KORG EA1 SYNTHESIZERMODULE.

Ik ga alleen nog maar werken met de Alesis Ion, de Yamaha CS1X, de Yamaha PSS580 en de Moog Modular V. Daarnaast dan Cubasis VST, Rebirth One (komt nog binnen) en de Creative Prodikeys DM.

Phochos:confused: :confused: :confused: :confused: :eureka: :D

Ik ga definitief niet werken met softwareprogramma's, maar alleen maar door met hardware synthesizers!!!!!!!!!!!!!!!

PHOCHOS:okdan:

Ik ga definitief niet werken met softwareprogramma's, maar alleen maar door met hardware synthesizers!!!!!!!!!!!!!!!

En wat heeft je zo snel over de streep getrokken als ik mag vragen?

Ik vind met hardware apparaten prettiger werken. Heb geprobeerd om met de softwareprogramma's wat te doen maar vind het persoonlijk teveel moeite om er dingen uit te krijgen (veel mensen zullen nu wel reageren dat ik te weinig tijd eraan besteed), maar hardware synthesizer werken gemakkelijker in mijn geval, meteen resultaat.

Daarom dus!!

Phochos:D :okdan: :doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back