Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door omc
Sommige posts worden redelijk bewust over het hoofd gezien geloof ik...
:confused:
Origineel geplaatst door Richard
Dat is vreemd. Vorige week zou ik de korg EA en ER van je kopen en had het geld al overgemaakt.
Je kwam toen met een verhaal dat je ze niet mocht verkopen van je vader en moeder en stortte het geld terug.
Een paar dagen later verkoop je de ER wel. :confused:
Ik vind dat een beetje rare zaak.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Dat is vreemd. Vorige week zou ik de korg EA en ER van je kopen en had het geld al overgemaakt.
Je kwam toen met een verhaal dat je ze niet mocht verkopen van je vader en moeder en stortte het geld terug.
Een paar dagen later verkoop je de ER wel. :confused:
Ik vind dat een beetje rare zaak.
Origineel geplaatst door phochos
Hoi Richard,
Je hebt gelijk dat het een rare zaak is. Ik was gewoon helemaal vergeten dat jij die twee wilde hebben. In de tussentijd wilde ik toch de ER1 verkopen en gaf Astronaut aan dat hij hem graag wilde hebben, helemaal niet aan jouw gedacht, sorry daarvoor!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Phochos

Hoi Richard,
Je hebt gelijk dat het een rare zaak is. Ik was gewoon helemaal vergeten dat jij die twee wilde hebben. In de tussentijd wilde ik toch de ER1 verkopen en gaf Astronaut aan dat hij hem graag wilde hebben, helemaal niet aan jouw gedacht, sorry daarvoor!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Phochos
Origineel geplaatst door astronaut
Een fotootje dan maar als pleister op de wonden.

Jezus hij ziet er niet uit.![]()

De Korg EA1 en ER1 zijn gebleven in de WAH studio, de D110 is alweer doorverkocht aan een collega van me, heb zelf vanochtend de Yamaha TQ5 voor de zoveelste keer teruggekocht, maar nu blijft hij echt in de studio aanwezig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Zoals een heleboel mensen soms inderdaad in de toekomst kunnen kijken: IK DOE DUS DE YAMAHA TQ5 SYNTHESIZERMODULE WEG, OOK DE KORG EA1 SYNTHESIZERMODULE.
Ik ga alleen nog maar werken met de Alesis Ion, de Yamaha CS1X, de Yamaha PSS580 en de Moog Modular V. Daarnaast dan Cubasis VST, Rebirth One (komt nog binnen) en de Creative Prodikeys DM.
Phochos:confused: :confused: :confused: :confused:![]()
![]()
Ik ga definitief niet werken met softwareprogramma's, maar alleen maar door met hardware synthesizers!!!!!!!!!!!!!!!