Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door phochos
Space,

Dat was mijn eerste poging om een website te ontwikkelen, maar die was ik gewoon helemaal vergeten. Heeft ook niet veel om het lijf, wat plaatjes en een paar teksten. Om maar snel te vergeten deze poging.

Phochos

he die wereldbol stond er toen ook al !!!!!!:D :D

wederom dank ik The Phooch...

dank 8) :okdan:

Attachments

• phooch.jpg
    phooch.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 96
Voorkant hoesje The French Revolution.

Phochos

Ik kan melden dat zoals Re-Organised?, Return To Reality, Eppure Si Muove 2, Oxytetra weer als cdr leverbaar worden vanaf aankomend weekend. Heb de originele tracks teruggevonden. Moet ze nog wat opvijzelen, dan kan ik ze op de harde schijf zetten.
Daarnaast komt ook Journey Through Oxytetra 3 uit, hierop staan de oorspronkelijk nummers die twee jaar geleden zouden zijn uitgekomen als Volume 3, maar ben ze toen uit het oog verloren. Gelukkig weer terug.

Daarnaast nog een oproep:

Wie kan mij mijn cdr Versailles en Versailles 2 even teruggeven zodat ik de nummers op mijn harde schijf terug kan zetten. Gaarne dan wel een exemplaar die goed is, omdat ik laatst er eentje terugkreeg waarop enkele tikken voorkwamen (hoor mij wat ik eis -LOL-).

Daarnaast heb ik nog wat losse nummers gevonden die ik ook op de schijf ga zetten en denk dan dat ik die als The Lost Tapes ga uitgeven (zijn wel geen tracks uit de jaren 80, maar goed). Straks nog even bij mijn broer langs die heeft nog een hele verzameling bandjes en cdr's van me liggen, wellicht nummers die ik weer kan gebruiken.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik kan melden dat zoals Re-Organised?, Return To Reality, Eppure Si Muove 2, Oxytetra weer als cdr leverbaar worden vanaf aankomend weekend. Heb de originele tracks teruggevonden. Moet ze nog wat opvijzelen, dan kan ik ze op de harde schijf zetten.
Daarnaast komt ook Journey Through Oxytetra 3 uit, hierop staan de oorspronkelijk nummers die twee jaar geleden zouden zijn uitgekomen als Volume 3, maar ben ze toen uit het oog verloren. Gelukkig weer terug.

Daarnaast nog een oproep:

Wie kan mij mijn cdr Versailles en Versailles 2 even teruggeven zodat ik de nummers op mijn harde schijf terug kan zetten. Gaarne dan wel een exemplaar die goed is, omdat ik laatst er eentje terugkreeg waarop enkele tikken voorkwamen (hoor mij wat ik eis -LOL-).

Daarnaast heb ik nog wat losse nummers gevonden die ik ook op de schijf ga zetten en denk dan dat ik die als The Lost Tapes ga uitgeven (zijn wel geen tracks uit de jaren 80, maar goed). Straks nog even bij mijn broer langs die heeft nog een hele verzameling bandjes en cdr's van me liggen, wellicht nummers die ik weer kan gebruiken.

Phochos,

Ik ben zeer benieuwd. Het remixen loopt rustig maar gestaag.

Groet Astro.

Cd cdr's Re-Organised? en Return To Reality staan in de Orion Records lijst en zijn dus verkrijgbaar. De cdr's Eppure Si Muove 2 en Oxytetra komen aan het eind van de week er ook in te staan. Mogelijk verschijnt dus ook nog de cdr The Lost Tapes, met nummers die teruggevonden zijn (uit de periode 1985 - 2000).

Phochos

P.S. Er is weer eens een kleine verandering in de studio. De MFB Synth Lite wordt geruild met Space Robot voor een Roland D110. De Korg EA1 en Korg ER1 zijn doorverkocht. :D

Verder komen er ook nog een Boss SP303 Sampler en een Roland MC303 synthesizer module bij in de W.A.H.-Studio.

Er zijn weer twee 'nieuwe' cdr's op www.orionrecords.nl bijgekomen, namelijk Oxytetra en Eppure Si Muove 2.
Binnenkort komt dan ook nog Versailles Volume 1 erbij en dan zijn alle titels weer verkrijgbaar via de website.
Het opnemen van The French Revolution gaat voorspoedig, verwacht dat hij eind mei of begin juni klaar zal zijn en verkrijgbaar is ergens begin juli.:halleluja :D :D

De Korg EA1 en ER1 zijn gebleven in de WAH studio, de D110 is alweer doorverkocht aan een collega van me, heb zelf vanochtend de Yamaha TQ5 voor de zoveelste keer teruggekocht, maar nu blijft hij echt in de studio aanwezig.:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :mega:

De meest recente foto van de W.A.H.-Studio (vandaag gemaakt om 11.45 uur).

he Phochos, nadere bestudering van de gearlist, zie ik dat de KORG ER1 ook uit de studio is?

Klopt, die gaat naar astronaut toe. Ik ben een beetje aan het opschonen in de studio, doe nog alles weg wat ik eigenlijk niet meer nodig heb. En omdat ik toch ook nog het Rebirth One programma ga kopen (met twee TB303 en een TR909 erin) heb ik de ER1 niet meer nodig. En omdat ik ook geld nodig heb voor mijn nieuwe echte brommobiel - een Aixam 400.4 - heb ik wat extra geld nodig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back