Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door phochos
Ik heb mijn huidige computer ook nog en daar zet ik dus de Moog Modular V op. Die andere computer had ik erbij gekocht maar vind hem teveel extra plaats innemen daarom is die ook weggegaan.

Phochos:D
Plannen zijn weer gewijzigd? Toch maar geen gebruik maken van Moog Modular V?

Origineel geplaatst door omc
Plannen zijn weer gewijzigd? Toch maar geen gebruik maken van Moog Modular V?

Ja, ik ga alle software wegdoen en nog wat kleinere apparaten. Omdat ik een extra aansluiting heb op de Yamaha CS1X, doe ik ook dle mixer weg zodat ik de aansluitingen kan maken aan de CS1X. Omdat naast de Yamaha CS1X alleen de PSS580 en de Boss DR3 blijven is dat gemakkelijk te veranderen. Ruimt ook heel erg lekker op in de studio.

Phochos

Ja, ik ga alle software wegdoen en nog wat kleinere apparaten. Omdat ik een extra aansluiting heb op de Yamaha CS1X, doe ik ook dle mixer weg zodat ik de aansluitingen kan maken aan de CS1X. Omdat naast de Yamaha CS1X alleen de PSS580 en de Boss DR3 blijven is dat gemakkelijk te veranderen. Ruimt ook heel erg lekker op in de studio.

Phochos

ga je nu wel of niet met die moog software aan de slag? (interesse)..........

btw, ik denk dat mensen hier best wel positief/constructief reageren...ik heb niet het gevoel dat er op je afgereageerd wordt hoor.....

Hij staat te koop

Hij staat te koop

Origineel geplaatst door olafmol
ga je nu wel of niet met die moog software aan de slag? (interesse)..........

btw, ik denk dat mensen hier best wel positief/constructief reageren...ik heb niet het gevoel dat er op je afgereageerd wordt hoor.....

Hoi,

De Moog Modular V staat te koop voor 85 euro inclusief verzendkosten. Als je interesse hebt, mag je hem overnemen voor die prijs. Ik hoor wel van je.

Groeten,

Phochos

Re: Hij staat te koop

Re: Hij staat te koop

Hoi,

De Moog Modular V staat te koop voor 85 euro inclusief verzendkosten. Als je interesse hebt, mag je hem overnemen voor die prijs. Ik hoor wel van je.

Groeten,

Phochos

misschien wel interesse..maar hier bovenaan de pagina staat een quote van je dat je dezelfde software op je andere, overgebleven, PC gaat zetten..hoe zit dat precies?

Re: Re: Hij staat te koop

Re: Re: Hij staat te koop

Origineel geplaatst door olafmol
misschien wel interesse..maar hier bovenaan de pagina staat een quote van je dat je dezelfde software op je andere, overgebleven, PC gaat zetten..hoe zit dat precies?

Dat zou ik gaan doen, maar ik zie er helemaal vanaf. Ik ga alleen door met een paar hardware synths, dat vind ik toch wel het leukste. Dus als je interesse daar is, geef me dan even je adresgegevens op, dan kan ik er een mooi pakketje van maken. Als ik antwoord heb, dan geef ik mijn rekeninggegevens wel even door.

Phochos

Ik denk dat in deze thread genoeg informatie gegeven is om de werkwijze van deze illustere producer te begrijpen.
Verder wordt de thread menigmaal misbruikt om gear te verkopen, wat uiteraard niet de bedoeling is , daar we een speciaal markplaats-gedeelte hebben op het synthforum.

Ik sluit de thread daarom af.
Bij vragen en/of opmerkingen kun je me een PB sturen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back