Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nee. Dubben tot je een ons weegt.
En oh ja, het helpt als je een beetje kan zingen. Sorry, dat laatste is niet te koop...![]()
Ik heb het nou wel gehad met die "de Grote XXXXX thread" eerlijk gezegd..

Goed om te horen dat 'ie nog bevaltmijn Ion
.Bij mij helaas ook. Het kan misschien op te lossen zijn met een klein beetje soldeer/meetwerk, maar dat heb ik nog niet gedaan.Het enige wat ik niet werkend krijg is de manual lfo trigger. Mss is dat iets dat bij veel mensen voorkomt? (natuurlijk zet ik de lfo op manual!).
Kun je terugrekenen vanuit 238,000 yen in 1982? Volgens mij had ik 'm hier op een Nederlandse lijst ergens voor 1400 of zo nieuw gezien. Geen idee of dat klopt.Wat moet de Juno 60 dan gekost hebben in die jaren???
.De Juno 60 is cool... of eerder 'hot'. Heb er één sinds deze week maandag, kon hem kopen voor een prikje van forumlid Eau. In mooie staat, en de klank... Nog niet gemidificeerd, geld is op, dus dat is voor later.
Midificeren hoeft ook niet hoor. Gewoon extern kastje is het makkelijkste.

.... ook van de juno 6 en de 106, zoveel anders klinken die niet (bijna hetzelfde, zo schijnt het).....
Bijgesloten ook nog even de introduktie van Roland Benelux in de Music Maker van november 1982.
... voor een konkurrentiele prijs (geen typo. zo staat het daar echt).