koekebakker
Olie op het vuur
Juist. De voice IC's gaan kaput op den duur. Maar die zijn goedkoop en eenvoudig te vervangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is mij niet bekend dat de Juno 60 problemen krijgt met voice IC's. Da's volgens mij meer iets wat veel voorkomt op de Juno 106.
Maar goed, niks heeft het eeuwige leven en dat geld ook voor elektronica. De Juno 60 is daar geen uitzondering op. Er kan bij zo'n oude synth natuurlijk van alles kapot gaan en sommige onderdelen (de vca, filters etc.) zijn behoorlijk duur om te vervangen.
Maar volgens mij ga je het weer op zo'n typische Bradley manier benaderen. Je denkt volgens mij voor weinig weer een Juno 60 te scoren, hem op te lappen en dan met een woekerwinst te verkopen.
Ik gun het je van harte als je inderdaad voor 100 euro je Juno aan de praat kunt krijgen, maar dan zou ik hem als ik jou was ook houden. Voor 100 euro vind je verder nooit een Juno 60 hoor.

Ik hoop echt dat ik hem aan de praat krijg!
En die Bradley manier klopt deze keer niet!
Dingen voor woekerprijzen verkopen doe ik niet meer!
STEL dat ik de juno na 2 maanden zat ben dan weet ik dat de maximale prijs ZONDER midi kit 350-375 is en MET ongeveer 475-525!

Het gaat om een Juno-60Een juno 2 zonder MIDI?![]()

Ik hoop echt dat ik hem aan de praat krijg!
En die Bradley manier klopt deze keer niet!
Dingen voor woekerprijzen verkopen doe ik niet meer!
STEL dat ik de juno na 2 maanden zat ben dan weet ik dat de maximale prijs ZONDER midi kit 350-375 is en MET ongeveer 475-525!
)
) want een harde tik op een slider of knop, bv iets wat erop valt, kan zorgen voor printbreuk.Bradley.
Je weet hoop ik wel dat een Juno 60 geen midi heeft en dat het is dus lastig is je arpegio's te syncen met de rest van je spullen? Er zijn wel oplossingen voor om midi op je Juno 60 te krijgen, maar die zijn in dit geval nog duurder dan je Juno 60 zelf.
van je Tyros?