Welke bekende namen doen het niet zelf?

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ik merk dat er nog steeds veel mensen zijn die produceren en componeren door elkaar halen? :stupid
In het geval van Darkraver zou er dan op de hoezen moeten staan Written by Darkraver, Produced by Gizmo ofzoiets, maar dat is dus ook niet het geval, maar ik geloof best dat hij meedenkt bij de nummers waar zijn naam aan verbonden wordt.
Ik vind het alleen jammer dat hij alle eer krijgt en niet de mensen die een minstens zo grote bijdrage aan een nummer hebben geleverd.

Origineel geplaatst door dj.wexx
In het geval van Darkraver zou er dan op de hoezen moeten staan Written by Darkraver, Produced by Gizmo ofzoiets, maar dat is dus ook niet het geval, maar ik geloof best dat hij meedenkt bij de nummers waar zijn naam aan verbonden wordt.
Ik vind het alleen jammer dat hij alle eer krijgt en niet de mensen die een minstens zo grote bijdrage aan een nummer hebben geleverd.

Tja, daar moeten hen zich druk om maken :) Hen hebben het zo afgesproken dus laat ze ook maar... ze draaien nu allebei 2 of 3 keer per weekend. Dus ik denk dat ze er zichzelf ook al niet meer druk om kunnen maken. Het geld stroomt toch wel binnen :D

Back