Ik vind stereotypes eigenlijk weer niet bij hardcore horen...
iedereen massaal een kale kop, trainingspak en air maxies (dat kon ik nog wel waarderen) of tegenwoordig hele volksstammen met lonsdale uniform.
Doe gewoon lekker je eigen ding, want hardcore is toch een beetje de rebel van de house muziek en daar hoort naar mijn idee geen kudde gedrag bij.
Maar over het produceren...
Ik heb al een paar keer uit verschillende hoeken gehoord dat DJ Vince voor het technische werk van de platen was, dus Darkraver zal best inspraak gehad hebben, maar dat heeft Jean natuurlijk ook bij het werk dat de Klubbheads voor hem maken, maar dat is nog steeds niet zelf produceren.
Vind het opzich niet eens zo heel erg hoor en het zal ook zeker niet de eerste zijn die het laat doen, maar het zijn wel dingen die zich ooit misschien nog eens tegen je kunnen keren als artiest zijnde.
Paul Elstak schijnt overigens veel radio-versies van z'n vroegere hits ook niet helemaal zelf gemaakt te hebben.
Nu wist ik al dat 2 mannen van The Klubbheads (welke 2 zou ik zo snel ff niet weten maar ze staan ook genoemd op de platenhoezen) mee hadden geholpen, maar als dat net zo is gegaan als met DJ Jean nú, dan is dat toch wel heel erg.
Niet dat die muziek zo goed was, maar ja...
Als je trouwens contact hebt met Ferry dan kan die je ook wel vertellen dat bijvoorbeeld 'We got our thang' misschien wel door Darkraver en Gizmo samen bedacht is, maar dat Darkraver zelf nog geen knopje aangeraakt heeft!