2 vet to the floor van Bass

Nee hoor, ik heb er niks op tegen, ook al is het trance (of niet? of wel? :dubbel: ).

Ik ben het er wel mee eens dat die supersaw niet eens zó vet klinkt (mag nog wel wat mayo bij) en die enigszins wegstopte lead uit de eerste minuut (jaja, erna ook nog...) klinkt al helemaal erg dun. Maar voor de rest is-ie cool, vet en bruut (wat jij wil... ;) ), maar wel een tikje lang.

Oh! Als je graag 'trance' hoort in de beschrijving van je track, dan zou ík zeggen: 80's meets trance. :P

Ik maar denken dat dit die andere electro track was.

Maar ehm. Hij begint al bijna metteen voluit. Terwijl je dat zo mooi kan opbouwen. En dan de hele tijd dezelfde beat/melodie. En qua opbouw en afmaken lijkt het idd veel op je vorige track.
Hij mag wel wat meer acid hoor. Die 303 (neppert?) helemaal los gooien. Wat samples maken en die hakselen en reversen of zo. Oftewel gooi d'r wat meer gevoel in (gvd).

De mix is een beetje chaotisch troebel lijkt wel. Alles te dicht op elkaar zodat alles verstikt of zo.

Hij is zeker leuk, maar nu nog afmaken.

Zo zie je maar dat je met 3 akoorden ook best veel afwisseling kunt hebben met veel soorten geluiden.
Hij loopt me zelf persoonlijk ietsjes te lang door.
De drums klinken me iets te mono zou wel iets meer in stereo beedl mogen alle drum szitten tenminste bij mij allemaal volledig in het midden. Samples?

Ik vind je nummer wel een beetje electro-achtig. je opbouw + keuze van geluiden + effecten vind ik klasse. Doet het goed bij mij. je drums kunnen misschien een beetje voller denk ik...

Back