een leuke synth..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

t-con

chaoss designer
hey sf`ers

ik ben op zoek naar een leuke synth voor zo`n 300euro`s. ik wil hem gaan gebruiken voor het betere techno werk en hardcore.
ik heb er al een paar gezien zoals de micrkorg en een juno 2 maar ik sta open voor andere suggesties.
wat kan ik het beste doen en wat zijn de voors en tegens?

Poly800.

Daar kun je best lekkere viezigheid uit halen, en je houdt over van je 300 euro.
Editten is niet bijzonder moeilijk, maar je moet er wel even voor gaan zitten.

Microkorg is niet vekeerd. Die wil ik zelf ook nog een keer hebben.

Misschien wil iemand zijn an-200 en dx-200 samen kwijt voor 300? Dan kun je ook leuke dingen doen.

hey gemmetje bedankt!

kan ik daar bij jou weten van die echte scheurende geluiden halen? en wat houd nou precies dat editten in?
dat hoor ik hier al een aantal keer maar kan me er geen voorstelling bij maken.

ff off topic// ik heb mijn maatjes nog niet kunnen bereiken om te komen kijken vanavond maar mochten ze voor die tijd nog iets laten horen bel ik je even ok?

wow die darkstar is echt wel een leuk apparaatje!!

Origineel geplaatst door t-con

kan ik daar bij jou weten van die echte scheurende geluiden halen? en wat houd nou precies dat editten in?
dat hoor ik hier al een aantal keer maar kan me er geen voorstelling bij maken.

Met een beetje schroefwerk kun je dat idd !!

Editten is het maken/veranderen van geluiden. Iets totaal anders dus als een presetje kiezen.
Het editten van een synth is het veranderen van parameters van de verschillende toongenererende, of toonbewerkende, onderdelen van een synth. De ene doet dit op basis van een gigantische kennis van electronica of synthesevormen, anderen (zoals ik :duivels: ) doen dit puur en alleen op basis van het resultaat wat uit je synth komt geknald (in mijn geval wegens gebrek aan kennis van synthese).

tsjek uw pb btw

hmmmz ik kan natuurlijk en die poly 800 halen en die darkstar...

hmmmzz:erm:

nog meer suggesties? iemand nog voor en tegens??

voor 300euro. zeker de an1x:D .of een nordrack voor 350.

hier mag een slotje op ik heb sinds vandaag een redsound darkstar :)

lacertus bedankt;)

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back