Post hier je meest verrotte foto!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik vind deze ook wel brilliant trouwens. Je ziet AVS gewoon denken "WTF, is m'n Virus TI plugin nu alweer vastgelopen?" ;):D

HAHAHA , idd....... :D

Origineel geplaatst door 6 trak
guyz.jpg

VICE CITY!

Damn, die kerel links lijkt wel Nicolas Cage, zo met die bril en dat bloesje, precies als in zo'n film van 'm.

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Damn, die kerel links lijkt wel Nicolas Cage, zo met die bril en dat bloesje, precies als in zo'n film van 'm.

Nah... ik ben veel knapper... en armer

-C-

Topfoto!

volgens mij hebben we inmiddels genoeg foto's voor de verrotte foto kalender voor 2006 :D

;)

-C-

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ja, das mn reisdwerg. Heel makkelijk compact te vervoeren en ideaal voor het verslepen van gear en kabels. :D

Attachments

• sly en dwerg.jpg
    sly en dwerg.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 114
of deze van forumlid WIzard...links met afgekeurde John FOX Hawai-Shirt!8o) :D

Attachments

• t_51559_284804.jpg
    t_51559_284804.jpg
    19,2 KB · Bekeken: 115
@ Matt: Hey hey, een klassieker! Wat is ie vet hè, de Fenix...:P

Hieronder, een charmante foto van mij onder invloed van de nodige ellende in combinatie met een mooie pruik!

Attachments

• aaltsje look.jpg
    aaltsje look.jpg
    19,6 KB · Bekeken: 105
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
hmmm....

vrij verrot inderdaad.....
Was diegene die je toch nog zo lief in de handen hield niet bang dat ie er iets aan over zou houden ?

Origineel geplaatst door gemmetje
vrij verrot inderdaad.....
Was diegene die je toch nog zo lief in de handen hield niet bang dat ie er iets aan over zou houden ?

Wat denk je van andersom!
Daar wil je geen hap van krijgen.
Zijn bek is rondom belegd met 2,5 cm breed vol met hele kleine tandjes, die scherper zijn dan dat je een zakmes kunt maken! :o:

Origineel geplaatst door BigDplayboy

Ik vind die gast met die sigaar wel lijken, op die acteur van leving las vegas. Ik weet effe niet meer hoe die heet.

En daar zit je dan... zondagochtend... met je ongeschoren brakke kop... even de Feedback catalogus doornemen.
Maar nee hoor, er moet en zal voorgelezen worden! :z

Attachments

• voorlezen.jpg
    voorlezen.jpg
    62,6 KB · Bekeken: 105
Iets te gezellige opening van Outland in Rotterdam, met Kristof en Chucky...
m_img_4544-border.jpg

Wat kan een mens toch een vreemde kop trekken op een foto zeg...:stupid :D

Back