Post hier je meest verrotte foto!

Ook al kent haast niemand mij, toch ff de verrotste foto van mezelf plaatsen, dat kan ik jullie niet onthouden :D
bankboys.JPG

Ik ben degene met de mooie broek 8)

Professional at work :yamaha:
Met zo'n zelfontspanner gemaakt (digitaal, niet analoog voor de puristen onder ons) dus staat altijd garant voor domme foto's en redelijk verrot...
Na een aantal uurtjes achter de bijtring te zitten (bijtring = stuur ''truckerstaal'' ;) ) zie je er dus zo uit...8)

Attachments

• gaar.jpg
    gaar.jpg
    23,4 KB · Bekeken: 78
koppen

Ik ben met da varkushoofd!

Attachments

• untitled-2.jpg
    untitled-2.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 85
Origineel geplaatst door iCe-9
koppen

Ik ben met da varkushoofd!

Welke? Volgens mij hebben ze allebei een varkenshoofd... 8o)

Zo zie ik eruit als ik Root Beer drink.

Attachments

• johnnyrootbeer.jpg
    johnnyrootbeer.jpg
    15,8 KB · Bekeken: 76
Okay even een nieuwere. Dit is op een woensdag, dan heb ik altijd snackbardag.
Broodje ragouzi met mosterd! Sinds zaterdag niet geschoren, voilá!

-C-

Attachments

• slappehap.jpg
    slappehap.jpg
    14 KB · Bekeken: 78
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zo zie ik eruit als ik Root Beer drink.

Aaargh! Dat kan zo bij mij op kantoor zijn!!! Volgens mij zijn IT-kantoren een soort plekken die compleet niet onderhevig zijn aan culturele of temporale invloeden. Een soort twilight-zones!!! Als je er in zit kan je onmogelijk weten waar je eigenlijk fysiek bent!

Oh ja...

Su - root

Origineel geplaatst door Nolet
Volgens mij zijn IT-kantoren een soort plekken die compleet niet onderhevig zijn aan culturele of temporale invloeden. Een soort twilight-zones!!! Als je er in zit kan je onmogelijk weten waar je eigenlijk fysiek bent!

Wat denk je dat ik altijd in de serverroom ga zoeken?

sudo -s

Origineel geplaatst door r.5
Wat denk je dat ik altijd in de serverroom ga zoeken?

sudo -s

Niet de systeembeheerder hoop ik :confused:

Origineel geplaatst door Nolet
Aaargh! Dat kan zo bij mij op kantoor zijn!!! Volgens mij zijn IT-kantoren een soort plekken die compleet niet onderhevig zijn aan culturele of temporale invloeden. Een soort twilight-zones!!! Als je er in zit kan je onmogelijk weten waar je eigenlijk fysiek bent!

Oh ja...

Su - root

Bij ons staat het whiteboard iets meer naar links. We hebben ook een iets andere plant. Voor de rest is het behoorlijk hetzelfde.

P.S. SU... staat dat voor Seven Up?

-C-

ff voor de duidelijkheid. Ik haat Unix.. Root beer is een amerikaans frisdrankje..

Deze heb ik ooit gedronken
main2.jpg

en op de foto van ik deze aan het drinken:

a_and_w_rootbeer1.JPG

Origineel geplaatst door Arv
shandy?

of eh

SNORRRR

of eh zit ik ernaast johnny

gr.
R
Root Beer is alcohol vrij en smaakt totaal niet naar bier. Het heeft er echt helemaal niets mee te maken. Het is de vreemste smaak die je je voor kunt stellen. Ik raad iedereen aan dit een keertje te proberen. Niets drugs of zo, het is gewoon een soort van variant op cola. Wij in europa hebben Cola, cherry cola-achtige dingen en DrPepper. In amerika hebben ze daarnaast dus Root Beer.

Het is echt smerig!

Een aanrader!

Back