Spot De Synth

bijv. deze: (inkoppertje?)

Attachments

• inkoppertje.jpg
    inkoppertje.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 132
... vond ik geen inkoppertje!
Maar OK: Polymoog

polymoog_03.jpg

polymoog.jpg

Origineel geplaatst door 6 trak
jij zijn recht:

Om nog even treug te komen op KLF :

In het hoesje van he White Album staat dat ze het hele album gemaakt zouden hebben met :

Atari 1040ST
Oberheim OB 8
Akai S900

en een SSL mengtafel....

:confused:

Origineel geplaatst door 6 trak
geen inkoppertje? heb je de clip zeker niet goed bekeken? maar idd het juiste antwoord :D

Inderdaad, clip uberhaupt niet bekeken. Omdat ik gewoon niet weet welke clip dat is. (Helpt als je 't erbij zegt :))
Maar ik ga begrijp dat later in de clip het duidelijker te zien is?

@Bass, wat is er zo vreemd aan die gearlist? Je bedoelt: een beetje weinig?
Theoretisch zou het kunnen. Maar ik denk dat het gewoon een soort 'marketing bullshit' is.
Of het is zo dat ze al hun eerdere werk gewoon met andere gear hebben gemaakt, en dat gewoon vrijelijk besampled (hence: S-900) voor 'the white room'.
Dan zou het wel weer kunnen, vooral omdat die cd alleen maar bestaat uit suffe her-interpretaties van eerdere nummers (met name: What Time is Love - 'de schaapjes versie', in het origineel één groot 303 en 808 feestje).

Origineel geplaatst door Bass
Om nog even treug te komen op KLF :

In het hoesje van he White Album staat dat ze het hele album gemaakt zouden hebben met :

Atari 1040ST
Oberheim OB 8
Akai S900

en een SSL mengtafel....

:confused:
en? dat zegt toch nog nix over de clip?
en wat ik bedoelde met "jij zijn recht" (qua Hanz) bedoel ik dat hij de juiste clip had geraden zeg maar...

of

bedoel jij dat je het heel vreemd vind dat een heel album met alleen 4 stukkies gear werd gemaakt?
dan vind ik DAT ook erg vreemd idd...

Laatst gewijzigd:
En welke synth is dit? (Laid Back - Bakerman)

Attachments

• bscap003.jpg
    bscap003.jpg
    22,8 KB · Bekeken: 123
Okee, hij is niet té lastig...

(ik had ook onderstaand plaatje kunnen posten, da's dezelfde synth uit een moeilijker hoek... :D)

Attachments

• bscap004.jpg
    bscap004.jpg
    18,1 KB · Bekeken: 130
En deze dan ???????

Attachments

• europe - the final countdown 012_0001.jpg
    europe - the final countdown 012_0001.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 131
Nee heren, die is nog uit deze thread (U weet wel, de formatie Europa met hun fraaie vertolking van "de uiteindelijke aftelling"...)

De bovenste synth, met erop de Roland PG-800 programmer, is -in tegenstelling tot de verwachting- een Yamaha DX-7;
deze wordt bespeeld met een e-piano/bells-achtige patch om de akkoordjes kracht bij te zetten.
Eronder staat de Roland JX-8p, die de befaamde brass lead patch speelt...

Back