ik kan wel wat advies gebruiken

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Mijn eerste "studio" aanschaf waren m'n monitors en ik was er vanaf de eerste seconde dat ik ze hoorde, blij dat dat m'n eerste aanschaf was :)
Ik kan me al inbeelden hoe blij je zal zijn wanneer je je eerste intrument door je "studio" monitors hoort... 8o)

Zag op Electrobel toevallig een Airbase 99 staan voor 350€.

Origineel geplaatst door Funk
Volgens mij worden hifi-luidsprekers hier wat onderschat. Zelf heb ik dm303'tjes van b&w en naar mijn mening zijn het prima monitoren, waar ook nog eens lekker naar te luisteren is (niet vermoeiend ofzo). Hier een interessante link naar een test waarin de karakteristieken van hifi-luidsprekers met studio-monitoren worden vergeleken: http://www.soundonsound.com/sos/jun02/articles/monitors.asp. De B&W dm303 wordt ook getest en komt er zeer goed uit en is op sommige punten beter dan de geteste studio-monitoren. Het doel van hifi-luidsprekers is immers net als dat van monitors geluiden natuurgetrouw weergeven... Ik zou dus gewoon de B&W's nog even gebruiken, maar misschien wel een betere versterker kopen.

Hier is de conclusie van de test te vinden: http://www.soundonsound.com/sos/Jul02/articles/monitors2.asp

ik blijf daarom ook voorlopig monitoren met mun mixer.... alleen nu via mun spirit folio sx mixer :D:D

Origineel geplaatst door Croaton
als het goed is heb ik er volgende week 1 voor 350 :D
Veel plezier ermee en post maar snel een mp3-tje
want ik ken die airbase 99 eigenlijk niet :o:

Origineel geplaatst door r.5
Veel plezier ermee en post maar snel een mp3-tje
want ik ken die airbase 99 eigenlijk niet :o:

gaat niet door. die gast heb um aan zun neefje verkocht. jammer maar helaas.

als je nog een jomox weet voor 350 a 375 dan houd ik me aanbevolen.

Geen probleem...

Hier voor 350€.

Voor 450€ staat er hier nog een...

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Een goeie sampleer als de Akai S5000 koop je voor ca. €750 en lost direkt je drum probleem op.

Zeer verstandig advies. Zo wordt je nog moderator !

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Een goeie sampleer als de Akai S5000 koop je voor ca. €750 en lost direkt je drum probleem op.
Of mijn Emu E5000 Ultra (en moderator hoef ik hiervoor niet te worden hoor... :W)

Back