De grote excuses thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik bied hier iedereen op het forum mijn oprechte excuses aan dat ik zo'n grote Tony Banks WANNABEE wil zijn... sorry het spijt me... word altijd gepest enzo en wilde er gewoon eens een keer bijhoren...=(

Origineel geplaatst door Slipperman
ik bied hier iedereen op het forum mijn oprechte excuses aan dat ik zo'n grote Tony Banks WANNABEE wil zijn... sorry het spijt me... word altijd gepest enzo en wilde er gewoon eens een keer bijhoren...=(

Pff, was dat nou weer, je excuses aanbieden daarvoor? Je wil toch geen softe meeloper worden. Gewoon voor uitkomen! Al was het de zangeres zonder naam...

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Sorry hoor, maar jullie zijn me een stelletje loosers zeg! Ik biedt helemaal niet m'n excuses aan en ieder die ik tegen de schenen heb geschopt, jammer dan. Je hebt het verdient! Beetje sorry zeggen. Net als die seriemoordenaars. Tegen het einde van hun leven zeggen: "sorry *** voor mijn daden, ik ben tot inkeer gekomen". Jaja, dikke snikkel, zo komt iedereen in de hemel....

whoah, wat een stoere jongen :L goed hoor jij hebt ff laten zien dat je een stoere jonge man bent, chapeau !:kont: :kont: :kont: :kont: :kont:

:confused:

Doe gewoon netzoals eraz.. sla gewoon je collega op z'n bek als die niet wilt luisteren... 8o)

Of hoort dit weer in de agressie thread.. of in 1 van die andere onnodige idote niets met muziek te maken hebbende threads..

Doe gewoon, en houd je bezig met waar het forum voor bedoelt is.. geintje op z'n tijd is leuk..

Maar threads starten die te maken hebben met emotionele gevoels kwesties vind ik buitegewoon overbodig..

Vervelen jullie je nou echt zo erg? door dit soort threads te starten? en er ook nog op te gaan reageren?!

Heeft niemand iets beters te doen?

Eraz.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ik ben een bikkel, jij duidelijk niet! Pluisje!!!!! :D

een bikkel omdat je mensen over het internet voor losers uitmaakt :) nou ja dan hoef ik niet meteen zo'n "grote" bikkel als jou te zijn, dan ben ik liever een pluisje :biertje: maar ja als jij er fijn bij voelt dan moet je dat doen !

Attachments

• boy%20thumbs%20up.jpg
    boy%20thumbs%20up.jpg
    69,7 KB · Bekeken: 93
Origineel geplaatst door Erazotropa
:confused:

Doe gewoon netzoals eraz.. sla gewoon je collega op z'n bek als die niet wilt luisteren... 8o)

Of hoort dit weer in de agressie thread.. of in 1 van die andere onnodige idote niets met muziek te maken hebbende threads..

Doe gewoon, en houd je bezig met waar het forum voor bedoelt is.. geintje op z'n tijd is leuk..

Maar threads starten die te maken hebben met emotionele gevoels kwesties vind ik buitegewoon overbodig..

Vervelen jullie je nou echt zo erg? door dit soort threads te starten? en er ook nog op te gaan reageren?!

Eraz.

wat doe jij nu dan 8o) heb JIJ niets beters te doen? :luv:

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
wat doe jij nu dan 8o) heb JIJ niets beters te doen? :luv:

Nee, ik had ff nix beters te doen, en nu ik dit tik ook niet echt...

Verder nog vragen? die kan ik dan in mijn niets te doene tijd beantwoorden..

Eraz.

Eraz.

Nee, ik had ff nix beters te doen, en nu ik dit tik ook niet echt...

meer wou ik eigenlijk niet zeggen :biertje: ik vin je wel een toffe peer hoor erazotropa

Origineel geplaatst door 6 trak
X-Q-6...?

of ex-Q6 (waarbij indien -Q * 6 > e*x, de verzameling van oplossingen
leeg is want verontschuldigingen kunnen alleen positief zijn!).

Wis & waarachtig,
ISPdeRuiter

Pfff, na het lezen van dit alles ( :stupid ) wil ik me excuseren dat ik m'n verontschuldigingen heb gemaakt..

:gaap:

Ik zal me maar vast bij voorbaat excuseren voor wat hieronder staat, maar dit moet me toch echt even van het hart:
Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Hiermee heb ik mezelf benadeelt en vernedert,
ISPdeRuiter
Origineel geplaatst door Racy Dieven
Excuses, jongens (M/V)! Ik heb mezelf weer 'ns benadeelt en vernedert,
ISPdeRuiter
Dat had ik niet verwacht! :erm:

:D

Origineel geplaatst door 6 trak
past maar op... voort blijkt dat herr ISP 1 van DE 4 ruiters is...

want een gewaarschuwd mensch erm... weet dat ie gewaarschuwd is...
Ach ja, je kent het wel he, waarschuwingen en wind, dat gaat niet samen, dus in deze winderige dagen kan dit er wel vanaf:
I'm Sauron's Peasant?

Uiteraard wederom excuses, dit keer voor de flauwheid van deze opmerking. :erm:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back