De grote excuses thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Sorry voor dat dingetje met die Hummer...

Denk vaak na over dingen voordat ik ze post... is ook goed.
Anders word dit inderdaad niet veel beter dan geenstijl of fok of partyflock.

Soms doe je dat niet... was niet m'n bedoeling om iemand te kwetsen en ik ben ook niet tegen het koningshuis, ben eigenlijk tegen weinig dingen en ik haat ook bijna niks. Maar jah, soms is de banale lompe mens in me iets sneller met op enter drukken. Denk dat meer mensen daar wel last van hebben. Te veel soms.

Nu geef ik er echt geen reet om als ze me van partyflock af kicken... loop me daar toch het meest te irriteren aan de hersenloze H&M mensen met te veel XTC in hun hoofd. Maar SF is me toch best heilig aangezien ik en vele anderen hier toch veel kennis en oplossingen vinden over de spullen waarmee we werken...

AMEN!

kalusi bevindt zich in het selecte gezelschap van 2 personen die de lijst bevolken....

..let it go zou ik zeggen.

Sorry dat ik niet zo snel een allemans-vriend ben...

Dus mario010 als je nog wilt???? Er is nog wel plek hoor heheh

sorry dat jullie t allemaal moeilijk hebben met die dingetjes

Nou dan bied ik ook maar mijn excuses aan voor het bericht voor de Hummer.......alhoewel niet voor alles maar voor een gedeelte wel.

Nou dan bied ik ook maar mijn excuses aan voor het bericht voor de Hummer.......alhoewel niet voor alles maar voor een gedeelte wel.

Sorry voor dat dingetje met die Hummer...

Damn,.. Kan niet eens een weekendje met de kids naar Duinrell,.. mis ik alle fun!
Ik haat dat!!!

Ben benieuwd welk gedeelte ? :baco: :D

Dat laten we maar even in het midden...het gaat erom dat ik me excuses heb gemaakt en dat is meer voor mijn eigen gemoedsrust.

Damn,.. Kan niet eens een weekendje met de kids naar Duinrell,.. mis ik alle fun!
Ik haat dat!!!

Sorry.

Sorrie nieren... sorrie dat ik jullie zo mishandel met drank enzo......

:geslaagd: hehehe, 6

goed opgelet.

sorry , dat ik vloek en schuttingtaal gebruik ten aanzien van het topic" jammer" en de ban van mono poly. het gevoel overnam overman

Excuses aan iedereen die ik een parkito sequencer heb aangeraden.
Sorry, sorry, sorry.

Excuses aan iedereen die zich getriggerd voelt door mijn uitspraken. Het was uit een imPULS, maar wel gemeend.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back