Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door kratarknathrak
Eeehmmm, ik weet niet hoor, maar Techno is van origine zwarte muziek, want de drie originators (Juan Atkins, Kevin Saunderson en Derrick May) waren toch echt drie kleine negertjes. De meeste techno uit Detroit wordt door zwarten gemaakt, op de +8 posse na dan. Dat de wereldberoemdste techno DJ een zwarte is (en vermoedelijk Jeff Mills, een van de originatoren van de latere generatie Detroit Techno), is dus helemaal niet vreemd.
Origineel geplaatst door isnieZot
ik wil ook nog een stukje video tonen van een van de meest
uitgesproken anti-nazistische, anarchistische groep atari teenage riot.
http://ainfos.de/scripts/klickcounter/scarklick.php?sdl_id=5 [/B]

Origineel geplaatst door stoot
1 ding is zeker.
Bij doping controle zullen er heel wat door de mand vallen.
Ik heb nog nooit een gabber gezien die naar die klere herrie kon luisteren zonder dat die onder invloed van drugs was.
Als er geen drugs zouden zijn was er ook geen gabber.
Eigenlijk ook wel weer saai want je lacht je dood om die stuiptrekkende speed kauwende randdebielen.
Maar dan wel zonder die "muziek" anders wordt het irritant.
En die teksten??? kom op nou zeg. zo burgerlijk en niks nieuws.
Als je daarvoor die troep koopt ben je toch wel laag gezonken.
Of zouden die 'teksten' anders klinken na een lading speed?![]()
1 ding is zeker.
Ik heb nog nooit een gabber gezien die naar die klere herrie kon luisteren zonder dat die onder invloed van drugs was.
Eigenlijk ook wel weer saai want je lacht je dood om die stuiptrekkende speed kauwende randdebielen.
Origineel geplaatst door isnieZot
ik denk dat het gewoon extremisme is in een bepaalde gedachte die
problemen veroorzaakt. hoewel ik met gabbers enkel problemen heb
gehad denk ik dat er wel gabbers zijn die voor de muziek gabber zijn.
maar ik ben er jammer genoeg geen tegen gekomen in de tijd dat
hardcore groot was en ik altijd wel miserie had met gabbers als ik
ergens naartoe ging.
ik wil ook nog een stukje video tonen van een van de meest
uitgesproken anti-nazistische, anarchistische groep atari teenage riot.
http://ainfos.de/scripts/klickcounter/scarklick.php?sdl_id=5
Origineel geplaatst door dob
...en mijn agressie vloeide zo de speakers in!

1 ding is zeker.

1 ding is zeker.
Origineel geplaatst door faab
@ c-code dat jij paul als zielig durft te bestempelen geeft al aan dat je absoluut geen kaas hebt gegeten van het fenomeen hardcore en wat paul voor de scene betekend.[/B]
Origineel geplaatst door dob
Jah ik heb ook niet de beste ervaring met het tegenkomen van gabbers. Nou was ik wel in die tijd alto, dus dat hielp ook al niet echt mee.... ik weet wel dat later de gabbers steeds relaxter werden en het allemaal gewoon in elkaar vlocht, alle "stromingen", ben 1 jaar geleden ofzo nog naar een gabberfeest geweest en om eerlijk te zijn voelde ik me prima op m'n gemakje.
Nah van dat ATR daar was ik dan vroeger fan van, ik kan het ook goed begrijpen, de aggressie die in gabbermuziek zit.
(Ik dacht al waar blijven ze in deze thread)
Zal ff de CD pakken die ik als jonge adolescent gebruikte om mijn aggressie kwijt te raken, al rondspringend in mijn legerjas en bijpassende kisten.
Och ja, toen heetten ze nog "Alec Empire" en de CD noemt zich "The Destroyer".
De welluidende titels zijn als volgt:
1. We All Die!
2. Suicide
3. Bang Your Head!
4. Don't lie, white girl!
5. Fire bombing
6. I just wanna destroy...
7. Bonus beats
8. Nobody get's out alive! (zoek de spellingsfout)
9. My body cannot die
10. The Peak
11. Heartbeat that isn't there
12. I don't care what happens
13. My face would crack
14. Pleasure is our business
En hij is HARD. Vond het heerlijk, b.v. als het uit was met m'n vriendinnetje net, of als ik ruzie had met m'n ouders.... volume op 10 en mijn agressie vloeide zo de speakers in!

1 ding is zeker.

Origineel geplaatst door C-Code
Dat weet ik wel, zeker toen destijds de gabber scene het een sell out actie van elstak vond dat ie zn commercieele shit ging doen, toen was ruffneck toch zeker meer credible, die heeft ook destijds nooit schaamteloos zn zakken gevuld met happy hardcore.......(heb overigens voor ruffneck meer respect, die heeft namelijk naast hardcore ook de dnb scene in nederland een handje geholpen).
Origineel geplaatst door faab
@ c-code dat jij paul als zielig durft te bestempelen geeft al aan dat je absoluut geen kaas hebt gegeten van het fenomeen hardcore en wat paul voor de scene betekend.
Dat weet ik wel, zeker toen destijds de gabber scene het een sell out actie van elstak vond dat ie zn commercieele shit ging doen, toen was ruffneck toch zeker meer credible, die heeft ook destijds nooit schaamteloos zn zakken gevuld met happy hardcore.......(heb overigens voor ruffneck meer respect, die heeft namelijk naast hardcore ook de dnb scene in nederland een handje geholpen).