Origineel geplaatst door Nolet
P.S. kortzinnig? bedoel je misschien kortzichtig of onzinnig?|
Ja hehehehehe... dat bedoelde ik natuurlijk!
Kortzinnig is het tegenovergestelde van langdradig zullen we maar zeggen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nolet
P.S. kortzinnig? bedoel je misschien kortzichtig of onzinnig?|

Origineel geplaatst door BananaWorld
Maar als gabber/hardcore alleen maar om agressie en rascisme draait, hoe kan het dan dat XTC ook wel de 'lovedrug' wordt genoemd.
Maar als gabber/hardcore alleen maar om agressie en rascisme draait, hoe kan het dan dat XTC ook wel de 'lovedrug' wordt genoemd.
Origineel geplaatst door D-mike-E
Dit is de meest kortzinnige opmerking die ik in deze thread gehoord heb (of er moeten na deze posting nog ergere komen)!
Sinds wanneer moet er een POLITIEKE boodschap in muziek zitten? De (oudere) jeugd (of een deel daarvan) wil zich af kunnen zetten tegen de gevestigde orde. Dat is in alle generaties zo geweest. Dat was in de jaren 60 bijvoorbeeld met de Doors het geval. Maar ook de punk, de rock 'n roll, de rap etc.
En diezelfde kids werden vervolgens de zaal uit gemept na "oproepen" vanaf het podium. Ik zie dat je best wel wat van die scene weet, maar ik betwijfel of dat uit ervaring is of gewoon uit de boekjes.
Origineel geplaatst door Yoozer
Shit, dus 't spul is niet meer te koop? Hm, had 't altijd nog wel eens willen proberen voor een enkele keer, a la Giel van Beelen z'n Dope Show.
Origineel geplaatst door Christov
PE kan ik neit hebben meegemaakt, ben uit 1986 dus toen kwam PE zegmaar op, voor de rest bezoek ik al vanaf mn 12e fanatiek concerten en misschien dat de scene door de jaren heen verandert is dat weet ik niet, maar nu gebeurt dat soort shit gelukkig niet meer....maar in de muziek van PE hoor ik persoonlijk niks negatiefs...

Origineel geplaatst door C-Code
Zeker als een persoon eerst veel geld heeft verdiend met happy hardcore, en nu door lekker agressief uit de hoek te komen probeert af te rekenen met dat verleden en op die manier credibility terug te krijgen. Dat is gewoon zielig (maar dat is MIJN mening)![]()
Origineel geplaatst door Prophet
En voor degene die er nog niet "door" had, heeft 'Thee Almighty" ons weeral eens lekker laten instinken op het gebied van de mens/ras illusie en dus ook met name in de muziekwereld.
Want:
-de wereldberoemste TechnoDJ is nml een zwarte, en
-de wereldberoemste Rapper is nml een blanke!
![]()
Origineel geplaatst door faab
@ sixtrak weer zo'n lekkere opmerking van je en erg volwassen ook, over cliche's gesproken.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat je geen constructieve bijdrage wil leveren aan deze discusssie, laat staan een fatsoenlijk trak te laten horen.
Origineel geplaatst door faab
@ midioot ik denk zelf dat jij misschien wat al te soft bent om in deze thread te reageren.
We zijn hier niet bij de eo het gaat hier over hardcore.
Ziekelijke en opruiende teksten zijn volgens mij bij jou al snel gemaakt.