Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bass
k heb ooit een happy hardcore single uitgebracht van Vader Jacobwas een flop...

Tja... Ik zal ze straks wel weghalen. Moet eerst ff wat anders doen.Origineel geplaatst door Bass
moderators??
goed ik heb mijn bij nader inzien misschien onterechte bewering weggehaald maar de heer Mike vindt het blijkbaar nodig om te laten staan ...
![]()

Origineel geplaatst door EternalFall
De topicstarteer heeft zijnvraag duidelijk geformuleerd. WIJ glijden derhalve niet af.
Maar nu: LEES EN HUIVER!!!!
http://kafka.antifa.net/jongeren.htm
Take care and be fair
EF
Origineel geplaatst door BananaWorld
Da's niet helemaal waar....... hihihihihihihi....![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door D-mike-E
PS: Even voor mijn informatie aangezien ik dat dus niet wist, welke RnB track is van Ruffneck dan?

Origineel geplaatst door C-Code
Om nog even heel duidelijk te zijn (zodat er dadelijk geen gabbers zich op hun kale knar gepatst voelen)..........ik heb hier in dit stuk me nergens negatief uitgelaten over gabber...... wel over de sfeer die een clip bij MIJ opriep en de dingen die ik meervoudig in een gastenboek tegenkwam. De vooroordelen en het geneuzel eromheen worden volgens mij alleen maar door sommige mensen zowel pro als anti alleen maar versterkt.
En nu......vrede op aarde.....
![]()

Origineel geplaatst door C738
Weetje wat ik me altijd heb afgevraagd?
Waarom er geen unplugged CD is met gabber muziek.
-C-

de Revu had een tijd geleden ook zo'n opgeklopt verhaal over Nazisme en gabbers.....hebben ze gerectificeerd met een piepklein artikeltje in een volgende uitgave...omdat ze boze brieven en mails kregen van duizenden gabbers zijn ze bij een feest wezen kijken (toen pas,wat een journalistiek!) waar het zo gezellig was dat ze hun beweringen hebben bijgesteld...
Origineel geplaatst door C738
Damn ik mis dat best wel, begin jaren 90. Gabbers fleurden het straatbeeld op met hun vrolijk gekleurde outfits.
![]()
-C-

Ik geloof dat ze weg zijn..Origineel geplaatst door Bass
kan mijn citaat nu verwijderd worden???!