Gabber en Agressie/Racisme ...waarom ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
k heb ooit een happy hardcore single uitgebracht van Vader Jacob :dubbel: was een flop...

Origineel geplaatst door Bass
k heb ooit een happy hardcore single uitgebracht van Vader Jacob :dubbel: was een flop...

HAHAHA... dat is nu die Happy Rave waar ik het over had :D

Maar is die flop niet de oorzaak van alle frustraties?

moderators??

goed ik heb mijn bij nader inzien misschien onterechte bewering weggehaald maar de heer Mike vindt het blijkbaar nodig om te laten staan ...

:duivels:
Tja... Ik zal ze straks wel weghalen. Moet eerst ff wat anders doen.

En de volgende keer nadenken voordat je iets post, dan hoef je ook niets weg te halen.

Maar is die flop niet de oorzaak van alle frustraties?

Nee ik moest zo nodig al mn gear meenemen naar een 'echte' opnamestudio om het op te nemen...duh!

Het resultaat ?

Mijn mix van thuis klonk veel beter dan de uitgebrachte gemasterde versie !!! :duivels:

Origineel geplaatst door EternalFall
De topicstarteer heeft zijnvraag duidelijk geformuleerd. WIJ glijden derhalve niet af.

Maar nu: LEES EN HUIVER!!!!

http://kafka.antifa.net/jongeren.htm

Take care and be fair

EF

Ah! Nu komt de aap uit de mouw. We halen alle kennis uit de oh zo betrouwbare media! Nou, dan kan ik nog een heel lang betoog houden over allerlei misvattingen op welk gebied dan ook.

Er zal heus wel iets van waarhied in het verhaal zitten, echter is dit dan zo opgeklopt dat het interessant wordt. Want de waarheid is natuurlijk nooit negatief genoeg. Een goed verlopen feest is niet interessant. Kale koppen worden standaard vergeleken met rechtse skinheads.

Dat brengt mij gelijk mij een opvallend verschijnsel, vrolijke Ska muziek op rechtse skinhead feestjes.

En laten we het verder a.u.b. niet over politiek gaan hebben. Die linkse rakkers zijn namelijk ook niet allemaal even correct.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Da's niet helemaal waar....... hihihihihihihi.... 8) 8) 8)

Gheh, ik ken zelfs mensen die Theoretische Natuurkunde studeren en naar Hardcore feesten gaan.

Ben zelf ook bezig met afstuderen aan n universiteit, en houd ook op zijn tijd van een goeie pot stamp muziek (toch is t voor n goed deel nostalgie hoor, heb ook in n aussie rondgelopen). Oh ja ik heb nog nooit een grammetje harddrugs in mijn lijf gepompt, ik vind goede muziek altijd te pruimen. Er bestaat natuurlijk ook slechte hardcore, maar ik word wel opgezweept van n lekkere " vicious cirkle" tot "6 million ways to die"

aaah yeah

Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat elke muziekstroming met enig gevolg niet berust op pure bullshit. En als er een muziekstijl is die je zelf niet snapt betekent dit niet dat er niks aan te snappen is.

...

choose one

Weetje wat ik me altijd heb afgevraagd?
Waarom er geen unplugged CD is met gabber muziek.

-C-

Origineel geplaatst door D-mike-E
PS: Even voor mijn informatie aangezien ik dat dus niet wist, welke RnB track is van Ruffneck dan?

Jij leest volgens mij ook alleen maar wat je wil lezen, maar goed.......Ruffneck heeft geen RnB gemaakt ....maar DnB oftewel Drum & Bass....zie zijn site http://www.ruff-teck.nl maar eens.

Om nog even heel duidelijk te zijn (zodat er dadelijk geen gabbers zich op hun kale knar gepatst voelen)..........ik heb hier in dit stuk me nergens negatief uitgelaten over gabber...... wel over de sfeer die een clip bij MIJ opriep en de dingen die ik meervoudig in een gastenboek tegenkwam. De vooroordelen en het geneuzel eromheen worden volgens mij alleen maar door sommige mensen zowel pro als anti alleen maar versterkt.

En nu......vrede op aarde.....

:biertje:

tjonge....die opmerking van Bass ( die nu weg is gehaald ) was echt dom......hahahahaha....
( Dj Paul heeft gymnasium gedaan,om maar ff 1 te noemen...
maar kom,ik ga verder maar niet happen,daarvoor ben ik te slim met m'n universitaire werk- en denk-nivo...)

nog ff over het "media en gabber" verhaal ;

de Revu had een tijd geleden ook zo'n opgeklopt verhaal over Nazisme en gabbers.....hebben ze gerectificeerd met een piepklein artikeltje in een volgende uitgave...omdat ze boze brieven en mails kregen van duizenden gabbers zijn ze bij een feest wezen kijken (toen pas,wat een journalistiek!) waar het zo gezellig was dat ze hun beweringen hebben bijgesteld...

vroeger stond bij feesten vaak de "Naar House" beweging,zij geloofden dat Satan werd aanbeden op house-feesten...
die mensen zie je nu ook niet meer.....

Origineel geplaatst door C-Code

Om nog even heel duidelijk te zijn (zodat er dadelijk geen gabbers zich op hun kale knar gepatst voelen)..........ik heb hier in dit stuk me nergens negatief uitgelaten over gabber...... wel over de sfeer die een clip bij MIJ opriep en de dingen die ik meervoudig in een gastenboek tegenkwam. De vooroordelen en het geneuzel eromheen worden volgens mij alleen maar door sommige mensen zowel pro als anti alleen maar versterkt.

En nu......vrede op aarde.....

We waren niet boos op jou...maar op een paar anderen die met ongefundeerde vooroordelen kwamen...

Als we echt boos waren hadden we wel agressiever gedrag vertoond,zo zijn wij gabbers....;)

Origineel geplaatst door C738
Weetje wat ik me altijd heb afgevraagd?
Waarom er geen unplugged CD is met gabber muziek.

-C-

Ik heb het wel eens geprobeerd,was geen succes....:D

de Revu had een tijd geleden ook zo'n opgeklopt verhaal over Nazisme en gabbers.....hebben ze gerectificeerd met een piepklein artikeltje in een volgende uitgave...omdat ze boze brieven en mails kregen van duizenden gabbers zijn ze bij een feest wezen kijken (toen pas,wat een journalistiek!) waar het zo gezellig was dat ze hun beweringen hebben bijgesteld...

Ik moest ook op datzelfde feest draaien en er was me gevraagd om een interview te doen met die gasten van revu.
Dat heb ik toen geweigerd en gezegd dat ze elk jaar weer een artikeltje met negatieve opmerkingen deden.
En ik hier absoluut niet geassocieerd mee wenste te worden ,heb zelfs ook foto opnames geweigerd.
Ze waren niet blij.

Damn ik mis dat best wel, begin jaren 90. Gabbers fleurden het straatbeeld op met hun vrolijk gekleurde outfits.

=)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Damn ik mis dat best wel, begin jaren 90. Gabbers fleurden het straatbeeld op met hun vrolijk gekleurde outfits.

=)

-C-

idd, het leek een beetje op de flippo-rage: Heb jij die kleur aussie al ?? :erm:

kan mijn citaat nu verwijderd worden???!

kan mijn citaat nu verwijderd worden???!
Ik geloof dat ze weg zijn..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back