wie overtuigt mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
spreek a u b niet voor mij. Ik vind het niet per se nodig dat dit forum zo vrouwenvrij mogelijk wordt gehouden door dat soort dingen te roepen.

Origineel geplaatst door justin
(ik spreek voor iedereen mode)

Misschien voor al de verschillende personen tussen jouw oren, maar niet voor mij.

Ach ja...knopjes zijn leuk, ook vrouwenknopjes :engel:

...maar daar gaat dit forum niet over...

Wij kunnen je niet overtuigen ''Electronische Muziek'' Mooi te vinden.. Das net zoiets als een blinde te overtuigen dat rood de mooiste kleur is. Stap gewoon eens een goede muziek winkel in en ga es een dagje met synthesizers en drum computers spelen, lekker aan knopjes draaien, je eigen sounds proberen te maken. Je oren lekker verwennen ;)
Neem je band maatjes mee, en ruil aan het eind van de dag jullie gitaren en drumstellen in, en ga weer naar huis met een bus vol synths en andere troep. :D

Hey

eindelijk eens vrouwen op het forum;)

"Welkom hier!"
marvin8.jpg

Overtuigen? Ach, waarom.
Zelf vind ik de combinatie van 'echte' instrumenten (gitaar, djembé's, etc.) en electronische instrumenten top!
Waarom het één beter vinden dan de ander als je allebei kan gebruiken?
Vaak is het een bepaalde stijl muziek die 'gelinkt' wordt met electronische instrumenten.
Als ik bijv. zeg "Drumcomputer" denken de meeste gelijk aan boem-boem-boem-handje-klap-house...

Ach ja..

:D WEL weer opvallend: er meldt zich weer eens een dame aan en gelijk een BERG antwoorden in korte tijd!!
grappig!

Hoi Marike,

Ook welkom op t forum. Als je inderdaad nog op de Havo zit _en_ al vijf jaar in de muziek zit, ben je heel erg verschrikkelijk vroeg heel erg verschrikkelijk actief. Leuk!

Groetjes,
Saskia (die zich afvraagt of ze nou _echt_ de eerste vrouw hier was... Ik weet niet hoelang dit forum bestaat, maar volgens mij wel een paar jaar en dan zouden er zich toch wel eerder vrouwen hier gewaagd hebben?? Toch?)

Ik weet niet of ik hiervoor beter een andere thread kan openen, maar... waarom zijn er eigenlijk zo weinig vrouwen die electronische muziek maken?
Er zijn er genoeg die 'traditionele' instrumenten bespelen... er zijn er hartstikke veel die electronische muziek luisteren, er op dansen... en er zijn ook nog aardig veel vrouwelijke DJ's. Waarom dan geen, sorry, nauwelijks knoppendraaisters?

Re: Re: mmm....

Re: Re: mmm....

Origineel geplaatst door r.5
Er zijn hier nog wel meer kloven hoor:

...
Apple vs PC

......

r.5

Eh?!

damn,dit is toch ronduit hilarisch te noemen,volgens mij komen veel van de leden niet aan vrouwen toe thuis omdat ze de hele tijd aan knopjes draaien...:D wat een reacties,nu ben ik benieuwd of er ook zo veel animo voor een reply geweest zou zijn als een 'mannelijk lid'deze uitspraken zou doen....:D

Origineel geplaatst door justin
(ik spreek voor iedereen mode)

He Mokkeltietje is het niet mogelijk dat ik eens langs kan komen,en jouw eens haarfijn de kneepjes van de electronische muzieik kan uitleggen. Tevens praat het wat makkelijker en ik neem desnoods ook wat hulpmiddelen mee zodat je er ongeveer wat bij voor kunt stellen. Ik zeg altijd muziek moet je voelen.

:koffie:

haha, get a life.... 8>

Origineel geplaatst door d.j.conflict
damn,dit is toch ronduit hilarisch te noemen,volgens mij komen veel van de leden niet aan vrouwen toe thuis omdat ze de hele tijd aan knopjes draaien...:D wat een reacties,nu ben ik benieuwd of er ook zo veel animo voor een reply geweest zou zijn als een 'mannelijk lid'deze uitspraken zou doen....:D

eh jij hebt ook net een reactie geplaatst stoere jongen :mega:

IK vind de combinatie van beide wel lekker klinken in een mix, maar dan pak ik wel realistische samples uit een
rompler bijv.

Ik hoor trouwens zo vaak in commerciele bandjes dat er een hoop met synth's gedaan word.
En ander som ook. zie boven.

Maar het leuke van synths etc. is dat je niet een instrument hoeft te kunnen bespelen om de (zelfde) sound te kunnen
gebruiken, dus je kunt meer met minder want welk geluid je ook pakt het editten werkt allemaal op dezelfde manier
met oneidig veel mogelijkheden.

Het is wel zo dat je in bandjes op mekaar in kunt spelen, en dat is het waar het om gaat denk ik, en voor het publiek is het ook wat boeiender en intiemer.

Wij hebben dit met onze apperatuur,

En ja het plakken en knippen dat doen jullie ook, zeker als het in de studio word opgenomen. Jullie hebben ook heel de tijd dezelfde basline bv.

Volgens mijn verschilt het in dat opzicht niet zoveel met mekaar.

En dan heb ik het niet over HARDCORE en dergelijke, maar vaak hoor je realistiche geluiden maar het komt uit een synth
en/of gesampled.

Trouwens nog welkom.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back