Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door justin
(ik spreek voor iedereen mode)

WEL weer opvallend: er meldt zich weer eens een dame aan en gelijk een BERG antwoorden in korte tijd!!Origineel geplaatst door r.5
Er zijn hier nog wel meer kloven hoor:
...
Apple vs PC
......
r.5
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Misschien voor al de verschillende personen tussen jouw oren, maar niet voor mij.

wat een reacties,nu ben ik benieuwd of er ook zo veel animo voor een reply geweest zou zijn als een 'mannelijk lid'deze uitspraken zou doen....

Origineel geplaatst door justin
(ik spreek voor iedereen mode)
He Mokkeltietje is het niet mogelijk dat ik eens langs kan komen,en jouw eens haarfijn de kneepjes van de electronische muzieik kan uitleggen. Tevens praat het wat makkelijker en ik neem desnoods ook wat hulpmiddelen mee zodat je er ongeveer wat bij voor kunt stellen. Ik zeg altijd muziek moet je voelen.
![]()

Origineel geplaatst door d.j.conflict
damn,dit is toch ronduit hilarisch te noemen,volgens mij komen veel van de leden niet aan vrouwen toe thuis omdat ze de hele tijd aan knopjes draaien...wat een reacties,nu ben ik benieuwd of er ook zo veel animo voor een reply geweest zou zijn als een 'mannelijk lid'deze uitspraken zou doen....
![]()