Wat gaan jullie met Koninginnedag doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OnAcid

Slager van Schiedam
waar zijn jullie met Koninginnedag te vinden? Misschien wel leuk om wat forumleden te ontmoeten...

Ik blijf zelf dit jaar lekker in Rotjeknor. Ik ga eerst vroeg naar de rommelmarkt effe een paar 909's op de kop tikken ;).
Nee, ik hoop een complete C64, een redelijke platenspeler en veel slechte (disco)platen te kunnen kopen.

(Voor 2 euro! Ja, vroeger was alles 5 gulden, maar ik ga nu natuurlijk geen 5 euro betalen he! :p)

Nadat ik al m'n rotzooi heb gedumpt ga ik maar eens richting Nieuwe Binnenweg. Daar heb je vaak 'spontane' parties op de straat en het is er sowieso altijd een lekkere chaos...Veel gekken, veel stampmuziek, veel geestverruimende middelen :)

Nou, weet ik alleen nog niet waar ik 's avonds naar toe moet? Meestal beland je wel ergens op een feessie, maar heeft iemand nog suggesties?

tja

ik ga naar de mondial in beek
waar mijnheer Johan Gielen 5 uur lang komt draaien

www.mondial2000.nl

Geen idee nog.. 5 mei wordt wel leuk:

19.15 - 20.45: dj's Zki & Dobre(a.k.a. Chocolate Puma)
20.45 - 21.45: dj Laidback Luke
21.45 - 22.45: System 7

in Haarlem dus...

Eindhoven natuurlijk.

De enigste dag dat er iets te beleven is in de stad :)

Ik zou ergens gaan optreden met mijn band (JaZZalite), maar dat gaat helaas niet door, ik denk dat ik dan eerst maar eens uit ga slapen...

uitslapen van queensnight

q-dance party in beursgebouw.....

Origineel geplaatst door bikkel
Eindhoven natuurlijk.

De enigste dag dat er iets te beleven is in de stad :)
Ik ga ook naar Eindhoven. :) Omdat er altijd genoeg te doen is.... (Als je vrienden hebt.. ;))

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Ik ga ook naar Eindhoven. :) Omdat er altijd genoeg te doen is.... (Als je vrienden hebt.. ;))

Nou ja OK soms staat het stoplicht op rood en de andere keer op groen.

* /me gaat de lokale rommelmarkten afstruinen naar een Commodore 1571 diskdrive voor mijn C128, en wat oude/defecte C64/C128 om de SID chips uit te halen >:|

Ik ga naar einthovuh... AJ, lady aida enz.... gaat heel leuk worden... misschien een meet & greet in ehv houden ?

Equate komt waarschijnlijk ook. :) Toch?

Ik heb mijn telefoon bij me, dus bel me maar... Verder ga ik straks eventjes jullie koppen opzoeken in een bepaalde thread. Dan wordt het gezellig! Bamse ook? Fuse?

slapen omdat ik met knacht naar Dennis Ferrer ga in Adam...heeeel misschien nog naar Rushhour de volgende dag....._Rush Hour Massive III, Queensday - Amsterdam
30-04-2002
Tuesday in front of Rush Hour recordshop (12.00-21.00)
dj's confirmed so far--Future Beat Alliance (UK), Deepart (UK), DOMU (UK), Peel Seamus, Kid Sublime,Mr. Wix, Cassie 6, KC The Funkaholic,Steven De Peven, XEROX, Mocky, M>O>S...and others will follow soon..

Olaf

Met koninginnenacht platjes daarien in Festina Lente...Amsterdam that is...

Overdag...Rushhour, mazzo en moko...nou nog hopen op lekker weer...

Wow...door mijn rijkelijk aanwezige kater is het voorgaande bericht niet helemaal leesbaar...

platjes = plaatjes
draarine = draaien

En zo...

Op zich wel OK dacht ik zo.
Meestal is het wel mooi weer (knocks on wood) en dan is het zowieso ideaal terrasjesweer s'middags en dan kachel op stratumsend rondstruinen en omstreken om lekker te feesten. :)

Lijkt me wel geinig om dan mee te doen met een meet & great. 8D

jongens hellas, maar het zal waarschijnlijk een binnenfeest worden aangezien de weersvoorspelling niet al te best zijn...schademarmelade...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back