Wat gaan jullie met Koninginnedag doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben dit jaar ook weer in Amsterdam te vinden. Een slaapplaats voor deze "provinciaal" is al geregeld, voor mij dus geen NS-problemen ;)

Cafe "De Koe" in de Marnixstraat is mij vorig jaar goed bevallen; Live bandjes op een podium, met hooi in de straat... Prima vermaak....

jongens hellas, maar het zal waarschijnlijk een binnenfeest worden aangezien de weersvoorspelling niet al te best zijn...schademarmelade...

Nou, een beetje positiever mag wel, hoor! Ik hoop dat je geen gelijk hebt bob!

Ik krijg de raarste uitnodigingen met een "motorclub" in uitgeest ofzo...

Zaandam in...

Maar ja aangezien ik toch in amsterdam woon ben ik weer zo lui om alleen met de bus/pont te gan meer niet...

wel ben ik weer zo'n oetlul dat altijd wel zit af te dingen op rommel

Origineel geplaatst door murphi
Ik ga naar einthovuh... AJ, lady aida enz.... gaat heel leuk worden... misschien een meet & greet in ehv houden ?

das een goed idee.

Verzamelpunt bij onze winkel in het centrum???
tijd?

zeg ut maar!!!!!

Origineel geplaatst door Googol
In iedergeval niet naar Amsterdam!
vorig jaar geweest...
ik heb het trein kaartje nog als aandenken:stupid

Nee, ik blijf dit keer in Den Bosch.

<NOLET-devilmode>Waar Brabo's ook thuishoren. Kunnen ze Amsterdam tenminste niet meer verzieken <NOLET-devilmode>

Oei...wat zeg ik nu... 8)

Zou het onder discriminatie vallen, het afkatten van Brabanders?
Zo ja, dan Censuur!
Het volgens mij ook de verkeerde plek om dit te doen, het stikt op dit forum van de Zuid-Nederlanders.

MAar ja, da's off topic.

Ik ga lekker in Utrecht rondhangen. Naar een kraakfeest op K-nacht en de volgende dag wat plaatjes draaien met een vriend van mij in de Tilt. Amsterdam misschien wat later op de dag, al moet ik de volgende dag weer vrolijk werken. =(

Uitslapen van de Koninginnennach in Den Haag, 5 mei ga ik zoals elk jaar naar het bevrijdingsfestival in Haarlem. De grootste en de goeiste!

Greetz,

Yawgmoth

Naar het museum-plein met mijn vriendinnetje...

De hele dag naar top40 muziek luisteren :(:[>

maar ach, ze is lief.... ;)

KoninginneNach in Duh Haag ga ik niet meer heen...Daar is echt geen reet meer aan, vinnik dan.

Verder nog Rotterdammers?

Nah, ik ga me in ieder geval helemaal vol laten lopen.:)

Tjah , optreden in Heerenveen en daarna naar een plaatsje dat Assen heet en daar flink drinken en feesten.:)
Zo dat wordt me een feest!!

ZUIPEN !!!!!!!!!!!!!!!!

ZUIPEN !!!!!!!!!!!!!!!!

waar zijn jullie met Koninginnedag te vinden? Misschien wel leuk om wat forumleden te ontmoeten...
Ik blijf zelf dit jaar lekker in Rotjeknor. Ik ga eerst vroeg naar de rommelmarkt effe een paar 909's op de kop tikken ;).

Misschien kom ik je nog wel tegen, ga zelf immers precies hetzelfde doen, over die 909's worden we het wel eens, ik 2 jij 2 ;)

Nadat ik al m'n rotzooi heb gedumpt ga ik maar eens richting Nieuwe Binnenweg. Daar heb je vaak 'spontane' parties op de straat en het is er sowieso altijd een lekkere chaos...Veel gekken, veel stampmuziek, veel geestverruimende middelen :)

Ik zet m'n gekochte 909's bij een maat op de witte de with.
Daarna veel bier drinken (is er nog een alchohol verbod ?) en natuurlijk ook richting de binnenweg. Kan misschien nog wel ergens een 303 stelen :)

Greetinx DJ R2, RSI Records

Origineel geplaatst door bob303vs909
Met koninginnenacht platjes daarien in Festina Lente...Amsterdam that is...

haast je langzaam was dat?!

Re: ZUIPEN !!!!!!!!!!!!!!!!

Re: ZUIPEN !!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door dj r2

Misschien kom ik je nog wel tegen, ga zelf immers precies hetzelfde doen, over die 909's worden we het wel eens, ik 2 jij 2 ;)

Ik zet m'n gekochte 909's bij een maat op de witte de with.
Daarna veel bier drinken (is er nog een alchohol verbod ?) en natuurlijk ook richting de binnenweg. Kan misschien nog wel ergens een 303 stelen :)

Greetinx DJ R2, RSI Records
bij deze ben ik dan je vriend en woon ook nog op de witte de with ;)

enne rushhour vorig jaar was iig kicken
Dit jaar word het toch werl weer losseren op de binnenweg of voor bootleg en clone

En misschien naar Plastiv man de nacht er voor !

A'dam, RushHour etc. Verwacht bob en olaf nog wel tegen te komen.

Origineel geplaatst door lo-fi
A'dam, RushHour etc. Verwacht bob en olaf nog wel tegen te komen.

Waar te vinden? Heb verders nog geen plannen, dusss...

Lo-Fi..de nacht ervoor draai ik in Festina Lente op de looiersgracht...als je zin hebt...wordt zeker een dolle boel...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back