Alexandre Redwood
Back in town
Hoi,
ik zit met de gedachte of ik mijn karma nu zou uitrusten met een MOSS board,
Het probleem is dus dat ik beide sloten al vol heb met het Vintage board en Trance Attack board!
en na bijna elk topic wat er is er over te hebben doorgelezen, is het mij niet duidelijker geworden.
Vaak zie ik dat word gezegd dat het MOSS board, in principe een Z1 is, nu zijn die sounds te gek, maar als dat het engiste is kan ik er beter een aparte Z1 bij kopen.
dus mijn vraag, Is dat moss board nu niets anders dan een z1, of is het een geweldige uitbreiding die kan wat de z1 kan en nog VEEEEEEL meer?
en weet iemand een demo van dit moss board, of kan iemand er eentje maken?
THNX, Alexandre
ik zit met de gedachte of ik mijn karma nu zou uitrusten met een MOSS board,
Het probleem is dus dat ik beide sloten al vol heb met het Vintage board en Trance Attack board!
en na bijna elk topic wat er is er over te hebben doorgelezen, is het mij niet duidelijker geworden.
Vaak zie ik dat word gezegd dat het MOSS board, in principe een Z1 is, nu zijn die sounds te gek, maar als dat het engiste is kan ik er beter een aparte Z1 bij kopen.
dus mijn vraag, Is dat moss board nu niets anders dan een z1, of is het een geweldige uitbreiding die kan wat de z1 kan en nog VEEEEEEL meer?
en weet iemand een demo van dit moss board, of kan iemand er eentje maken?
THNX, Alexandre
Je kan dus zonder problemen het EXB-MOSS toevoegen ook al is je PCM Expansion Bay reeds vol.

)
echt waar, daar ook weer heerlijk gepingeld met de motif 7,