Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Roel
die instellingen zullen wel subtiele veranderingen met zich meebrengen die juist in specifieke situaties een doel hebben, maar over het algemeen niets aan de karakteristiek van de monitors veranderen.
als je overstapt van minder gedetailleerd naar gedetailleerd geluid, gaat er inderdaad een wereld voor je open, en dus heb je meer kanten om op te gaan.
vergelijk het met de stad waar je woont. als je nooit je huis uitkomt zie of hoor je nauwelijks iets, alleen geluid wat door muren en ramen binnenkomt, waag je de stap buiten je voordeur, dan gaat diezelfde wereld voor je open![]()
Origineel geplaatst door Iggy
Bij Morel ben je zowiezo aan het verkeerde adres joh! Luister vooral niet naar zijn adviezen maar uitsluitend met je eigen oren. Net als de meeste winkeliers wil hij jou gewoon verkopen wat hij kwijt moet. Maar daarnaast is Morel ook nog duur en onbetrouwbaar met afspraken. Als je dan toch bij Morel moet kopen, zorg dan dat je de set een paar dagen thuis mag hebben. Daar klinken ze toch weer heeel anders dan in die winkel. Een winkelierstruuk is bijvoorbeeld de speakers die ze kwijt moeten NET ietsje harder zetten dan de andere modellen (zonder dat jou mede te delen uiteraard), of de bas/treble iets op te draaien t.o.v. de andere modellen.
Origineel geplaatst door Iggy
Maar wellicht als je weinig verstand hebt van de apparatuur laat je je van alles wijs maken en de winkelier komt er nog mee weg ook (tevreden klant..).
Origineel geplaatst door justin
Ik heb ze deze week gebeld en vandaag werd ik weer gebeld door Morel. De jongen zei vandaag dat ze volgende week weer een nieuwe levering krijgen. Ik moest even langskomen met me V8jes en kon gewoon weer een nieuw setje meekrijgen. Ik ga er volgende week heen,ik hoop dat hij zich aan zijn woord houdt.
Als dat wel zo is,zul je mij daar wel vaker zien als ik dingen nodig heb.