.................................
OK, ff voor de duidelijkheid... jullie weten niet wat ik maak dus aub geen commentaar!! Verder hoef je mij ook echt niet te vertellen met welke geluiden ik muziek moet maken, dat beslis ik nog altijd zelf!!
als ik op zoek ben naar een standaard trance geluid zal dat best een bedoeling hebben, en neem van mij aan dat niet ff snel een hitje scoren is of geld verdienen ( als dat uberhaubt al te verdienen viel met trance maken)
Jesus, dr zijn ook altijd van die beter weters hé,
ZO!!!!!
Maar goed voor de mensen die wel uitermate fijn commentaar hebben gegeven op mijn vraag, en niet over hele andere dingen begonnen die niks met dit topic te maken hebben..... mijn dank is groot!!, ga het zeer zeker even uitproberen wat ik kan bereiken. OOk die turtorial had ik nog niet gevonden, dus dat gaan we ook s uityprinten en meenemen naar house
Tuurlijk koop ik een JP8080 niet alleen voor die supersaw string ding... het lijkt me een erg vet bakkie om erbij te hebben..
Ik vroeg me alleen af of iemand ergens een patch weet in de vrius die daar erg bij in de buurt komt.
BTW dat wat hier iemand zij over die cs1x, dat klopt precies, daar zitten er een aantal in die in de buurt komen, zijn alleen een beetje mager, maar verder is dat trouwens best een vet apparaat, gebruik m bij veel produkties van mij..
Mensen bedankt, en als iemand nog een preset weet uit die virus, zou ik heel fijn vinden!
CHEERS!!
BTW mario.. ben wel geintereseerd in je jp

drop ff een email op
ron@beoloo.nl als je wil