AIR thread !

Origineel geplaatst door 6 trak
nummer van clip met aap en rocketpropelled VW-bus is nog steeds een topper...

Attachments

• spaceship.jpg
    spaceship.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 83
Ik heb een ex Roland tb-303 Devilfish van Air inclusief handtekeningen?! :D

Speciaal voor 6 trak een stukje sexy boy live in sheperd's bush ( 02 november 1998 ).

;)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
En dan nog eentje voor Astronaut:

Stylish! Mooie print! :)

air is top :okdan:

moon safari is 1 van mijn favoriete albums aller tijden, 'all i need' en 'you make it easy' zijn ook mijn favorieten. haar stem is zo... tsja, zo wat? mooi?

en over dat artikel in remix: heb t toch gezegd dat de machinedrum de beste is! maar sjjjt... anders gaat iedereen m nog gebruiken :D

Speciaal voor 6 trak een stukje sexy boy live in sheperd's bush ( 02 november 1998 ).

;)

Hmm zo speelden het ook al in een special over Air van Loladamusica uit 1998 ergens..
Kelly watch the stars was heel snel met gitaar enzo...

heb laatst die dvd van ze gezien, is erg leuk: 'eating and sleeping and driving en nog wat, geloof ik. Het gaat vooral over het touren, heleboel melig kleedkamer-gedoe, en de korte stukjes optredens die je ziet/hoort klinken echt vreselijk (overstuurd en vals) hele leuke film.

Synthesizer11 die zijn hart lucht. ;)

Origineel geplaatst door Imipolex
heb laatst die dvd van ze gezien, is erg leuk: 'eating and sleeping and driving en nog wat, geloof ik. Het gaat vooral over het touren, heleboel melig kleedkamer-gedoe, en de korte stukjes optredens die je ziet/hoort klinken echt vreselijk (overstuurd en vals) hele leuke film.

Ik vind persoonlijk dat die DVD niet veel voorstelt. Maar 't is wel leuk dat je een kijkje kan nemen in "studio around the golf" en dat je ze wat "bezig" ziet.

Laatst gewijzigd:
Ja, die DVD stelt niet veel voor. Maar 't is wel leuk dat je een kijkje kan nemen in "studio around the golf" en dat je ze wat "bezig" ziet.

ik vindt dat dan juist wel wat voorstellen, vreemd genoeg.

Trouwens dat quasi intelligente 60ies imago van ze kan mij gestolen worden.
Lijkt me iets 'opgedrongen' door een platenmij of zo.

Ik vind ze goede muziekanten en de rest is eigenlijk bijzaak.

Origineel geplaatst door Imipolex
ik vindt dat dan juist wel wat voorstellen, vreemd genoeg.

Ik heb gewoon het gevoel dat het heel wat beter kon. Vooral die interviews met "fans" die bijna de helft van de tijd in beslag nemen, mochten van mij wel achterwege gelaten worden ...

Voor de liefhebbers:

in de ComputerMusic van deze maand (# 72) een tutorial : "recreate the sound of Air".

Back