Tascam 2488

RpW

Stamgast
weet iemand toevallig al iets meer over die nieuwe Tascam 2488 HD recorder? De specs zien er goed uit en als je de manual er op naleest (is al te downloaden bij Tascam) lijkt het me een redelijk makkelijk apparaat. Er is echter nergens een review te vinden, dus of 'ie een beetje ok klinkt ? Bij Feedback staat ie voor zo'n 1350 eurootjes, dat is toch bijna voor niks, voor een 24 tracks/24 bit workstation

Tascam 2488

en nu maar hopen dat die belasting een beetje opschiet met dat geld 8)

Ik ben ook erg benieuwd....Ik las een klein stukje erover in the FM...ik weet alleen dat de prijs rond de 1350 ligt bij feedback!!! Mad goedkoop, voor wat dat ding op papier te bieden heeft :)

Laatst gewijzigd:
Mja,.. vraag me af hoe de kwaliteit is in vergelijking met bijv. de Boss BR1600CD, de Korg D1600 MKII en de Yamaha AW16G ==> allemaal rond dezelfde prijs.

Wel gaaf dat er USB 2 op zit dat mis ik wel op m'n AW16G. Maar ik mis wel de handige draai/druk knoppen voor eq en effects van de AW 16 G. Ik zou niet zonder willen....

ik ga de komende tijd maar even goed de diverse bladen in de gaten houden of er toevallig ergens een review te vinden is. Ik ben erg benieuwd.... 8~

Kheb d'r even mee staan klooien. (omdat ik deze draad gelezen had)

Maar strakke bak hoor. Klinkt ok en ziet er overzichtelijk uit. De faders vinnik wat prielig klein maar al met al een hendig dingetje.

hmmmm...ook niet zo'n slecht idee Fuse, gewoon even naar een winkel afreizen en een beetje pielen.

Ha ! Eindelijk ! ik zie net dat de SOS van mei een review heeft hiervan. Morgen dus even langs de winkel *D

hmmm..waarom heb ik daar nou niet eerder aan gedacht ? Thanks guys ! :D

Back