Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daarom is mijn mening.. een mixer-engineer maakt uiteindelijk meer verschil dan het verschil tussen een goede EQ plugin of hardware EQ. Maar ook hier geldt: niet iedereen hoeft mijn mening te delen!![]()
ondertussen heb ik de Neumann Kh120a's en de Focal cms65 op proef. tot nu toe alleen de Neumanns getest hier. Indrukwekkende speakers, met een flinke basextensie voor hun grootte. toch vraag ik me af of de bass genoeg is voor diepe bassdrums. van de week de Focals testen.
Hey Voltus Magnificus,
Had je ze al vergeleken?? Ik ben ook richting die prijsklasse aan het kijken voor monitoren namelijk en die KH's krijgen wel goede recensies.
Hoe heet die toko ook alweer waar jij geluisterd had??
En daarbij, welke zaken heb je zoal in NL waar je monitoren (>1000 Eur) kan beluisteren?
Ik weet alleen Helios, i4-Muzique en Peter Verspuy...

Hey Voltus Magnificus,
Had je ze al vergeleken?? Ik ben ook richting die prijsklasse aan het kijken voor monitoren namelijk en die KH's krijgen wel goede recensies.
Hoe heet die toko ook alweer waar jij geluisterd had??
En daarbij, welke zaken heb je zoal in NL waar je monitoren (>1000 Eur) kan beluisteren?

(en ja, die van mij was 400 euro..)Ik heb ze ook zojuist besteld, heb je ze al gekocht?Bedankt voor de reacties. Mijn keuze is gevallen op de Dynaudio BM15a's.
....
Ik heb ze ook zojuist besteld, heb je ze al gekocht?
Ik heb ze ook zojuist besteld, heb je ze al gekocht?