de bleu sky gebruiken een ringradiator hoog en een losse sub .. het hoog is echt mega goed . ik gebruik em ook in mijn commerciele monitors .. aleen heb ik gekozen voor echte sub monitoring dus 2 woofers per speaker en 4 weg active natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aleen heb ik gekozen voor echte sub monitoring dus 2 woofers per speaker en 4 weg active natuurlijk
een losse sub is niet de oplossing .. het is een goedkope manier van bass produceren maar reflecteerd eerst een paar keer onder je bureau en je benen voordat het bij je oren komt ... leuk voor een dvd filmpje met veel WHoeshh maar veel te traag om als monitor te dienen

Origineel geplaatst door Synthetic. K
kijk is bij www.peterverspuy.nl deze heeft de tannoy reveal aktive monitors deze zijn erg goed
kosten rond de 640 eu Synthetic. K
!!!!!
de bleu sky gebruikt de plastic versie van de ringradiator ik heb de duurdere met aluminium frond plaat en sterkere magneet

Origineel geplaatst door mischa
t
zodra het volgende setje klaar is mag iedereen die interesse heeft langs komen om ze te testen