Mostatic
Just Dope Music Baby!
Skel, ben jij ook bekend met System 215DMT II van tannoy?
misschien beter p.b.jen
misschien beter p.b.jen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door mischa
ik snap het nog niet . ze blijven er maar op hameren kleine studio kleine speakers grote studio grote speakers .. de gemiddelde controll room is nu niet echt groot te noemen

).Origineel geplaatst door JohnnyKwee
Ff uit ervaring, de Reference Monitor en Reference+ Monitor of de ULTIMO met ScanSpeak units klinken UITZONDERLIJK goed!!! Ik weet wel wat ik later in mijn studio zet, voor die prijs beter als dure Genelecs vind ik persoonlijk. Maar dan wel met versterker geïntegreerd!

Origineel geplaatst door Frer!k
wat voor units gebruik jij zelf eigenlijk, Mischa? Als zelfbouwer ben ik daar wel benieuwd naar ja ok, niet echt een synthforumvraag, en enigszinds off topic

Origineel geplaatst door Zoidsity
Wat ik af & toe een beetje betreur hier is dat de TOP-monitoren als bijv. Genelec, Dynaudio, Mackie etc. de hemel in geprezen worden (en terecht natuurlijk) en dat je STOM zou zijn als je mindere/goedkope monitors zou kopen.
Maar er wordt dan totaal geen rekening gehouden met diegenen die een beperkt budget hebben (o.a. Topic-starter).