justin
Shauna
Wat vinden leden en specifiek de mensen in het bezit van een Waldorf Xt van deze gigantische synth. Voor de mensen die hem weggedaan hebben,heb je niet een beetje spijt achteraf?Of ben je in de toekomst van plan een aan te schaffen. Voor mij is het een module die inspireert en de meest aparte sounds ten gehore kan brengen. Moet wel zeggen dat ie echt een eigen karakter heeft,maar toch vrij snel overal doorheen blaast. Zijn er trouwens mensen die er moeite mee hebben om goed in de mix te krijgen,aangezien hij vrij snel domineert. Voor welke sound gebruik je hem het meest in je track,moet zeggen dat de bassen die er uitkomen zeer maar dan ook zeer vet zijn.
Suggesties,bevindingen en meningen zijn meer dan welkom.
Suggesties,bevindingen en meningen zijn meer dan welkom.
)
Ik moet er nu een hebben...
Eindelijk! Na maanden wachten zoeken, verwerken van teleurstellingen, opnieuw zoeken, staat er nu dan zo een oranje monster in mijn studiootje! Gruwelijk geluid! Beter dan ik verwachtte!
op het eerste gezicht. Ik ben er helemaal van Maastricht naar Steenwijk voor moeten reizen, incluis de gebruikelijke NS vertraging, maar dat was meer dan de moeite waard!!

Meestal pak ik dus de presets, zet alle interne effecten uit en gooi daar dan een Lexicon galm (en evt. delay) overheen.