Wie geeft training Hardstyle produceren?

LeFabre

Nieuwkomer
Hallo allemaal,
Wie kent iemand met vette Hardstyle skills die wat training wil geven in soundbuilding (virus, JP8080), Sampling, Mixen en effectgebruik (Cubase SX). Uurtarief in overleg, locatie:homestudio te Den Haag.
Thanx!:dj:

luna en gizmo komen toch uit den haag :D:D bel ze .....

anders veel oefenen.... of cursus van Rob Papen... en dan verder oefenen....

Re: Wie geeft training Hardstyle produceren?

Origineel geplaatst door LeFabre
Hallo allemaal,
Wie kent iemand met vette Hardstyle skills die wat training wil geven in soundbuilding (virus, JP8080), Sampling, Mixen en effectgebruik (Cubase SX). Uurtarief in overleg, locatie:homestudio te Den Haag.
Thanx!:dj:
zelf aanleren... anders is het niets anders dan "monkey see monkey do"... of heeft het dusdanig veel haast dat je niet eens een eigen stijl wil ontwikkelen... dan kan ook nog nutuulk...

maar als er een slimmerik is die jouw snel wat geld afhandig wil maken dan wens ik hem uiteraard veel succes... 8)

6 trak heeft zich nog schappelijk uitgelaten maar denkt er eigenlijk nog hele andere dingen bij...

Laatst gewijzigd:
50 euro per uur mits zwart.

Ik heb al vele hits op mijn naam staan.

Origineel geplaatst door 6 trak
kijk aan, de bikker doet al een gooi... :D

Uiteraard, wat veel 'experts' vergeten is het belang van compressie, zonder de juiste compressie geen dikke stampende beats. Het betaalt zich echt vanzelf terug.

Origineel geplaatst door bikkel
Het betaalt zich echt vanzelf terug.

....en hoe dan ? Na enkele worksjops van jou scoor je geheid een hit ofzo ? ;)

Origineel geplaatst door LeFabre
Wel lachuh met jullie...kun je 4 het 1st in je leven geld verdienen in de muziek...krijg je dit :Z

Graag of niet, dit arrogante gelul van beginners kan ik eerlijk gezegd missen als kiespijn.

ik kan je wel gratis wat leren : verdiep je eens in Kontakt,je wordt doodgegooid met Kontakt-trucjes in hardstyle plaatjes.....en voor die vette contra-bas ;sample 's wat hardcore-kicks en reverse die...

mocht je wat hebben aan die tips ; schenk maar wat geld aan een goed doel,ik verdien al geld met muziek..;)

Origineel geplaatst door dione
mocht je wat hebben aan die tips ; schenk maar wat geld aan een goed doel,ik verdien al geld met muziek..;)

:halleluja

was nie arro bedoeld bikkel...toch leuk dat je uit je tent komt.
Vraag blijft overeind: Hardstyler met skills gezocht...hoor t wel per mail!
Kunnen jullie nog ff doorkletsen..i'm out.

Origineel geplaatst door The Unholy
Als je muziek wil gaan maken voor het geld dan ben je sowieso verkeerd bezig denk ik....

pffffffff moraalridder...

als je er plezier in hebt en je kan er geld mee verdienen is dat toch alleen maar goed...

Origineel geplaatst door hansbakker
pffffffff moraalridder...

als je er plezier in hebt en je kan er geld mee verdienen is dat toch alleen maar goed...

Ja tuurlijk... Maar om te gaan leren muziek maken omdat iemand je er voor wil betalen..?

Origineel geplaatst door The Unholy
Ja tuurlijk... Maar om te gaan leren muziek maken omdat iemand je er voor wil betalen..?

Is idd niet echt reëel, om daar vanuit te gaan.....

In het bedrijfsleven krijg je betaald naar gelang je skills, maar dat is in de muziek zeker niet zo !!

Back