Iemand al beroemd of succesvol hier?

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Ok,veel gezever en lol met onze voorkeuren van instrumenten en soort van muziek,maar is er ook iemand die daadwerkelijk iets bereikt heeft met zijn instrumenten(muziek)???Dat zou ik wel eens willen weten.Trackjes van 'wat denken jullie ervan' en probeersels,allemaal tof,het is onze hobby,maar die behoefte voor sommigen onder ons om toch iets te bereiken wat je werkelijk wenst,diep in je binnenste,aanvaarding van je muziek door derden:professioneel,de luisteraar,vraag naar meer...,een contract???Wie?

zijn er genoeg maar denk niet dat de meesten der graag mee te koop zouden willen gaan lopen :S

En de superberoemden zeker niet, die hebben waarschijnlijk zelfs geen tijd voor forumpjes te surfen.

Van waar de behoefte om dit te weten?

tiesto.jpg

Als ik "beroemd" zou zijn (wat ook maar relatief is) zou ik liever willen dat mensen hier me zouden waarderen voor m'n muziek dan dat ze met open mond "OMG DIE EN DIE POST HIER OP HET FORUM" zouden zeggen.

(en natuurlijk ROFL @ trash) :D

'k heb nog een projectje onder een andere naam wat op zich wel leuk loopt.
Wegens contractuele beperkingen kan ik me hier verder niet over uitlaten.

-C-

Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

beroemde mensen die op dit moment 'aan de top' staan vind je niet op het forum... wel veel van die mensen die graag alles heel snel en voor nix willen weten om zodoende zelf heel erg graag beroemd te willen worden enzo zeg maar ook dan toch...

toch kan ik me wel voorstellen dat mensen er bv trots op zijn dat ze met een bepaald nummer in de top40 stonden..of in een andere hitlijst...

waarom niet?

soms wordt er iemand voor amateur uitgemaakt waarvan ik denk:
hmm en wat als ie al een album of 2 uit heeft? :frons:

Ik heb in 1995 iets uitgebracht....flop! :

Dr. Sleepwalker - Door may voo

is eens gebruikt als achtergrondmuziek bij Postcode Loterij Record Show...

niets gekregen...=(

das raar...dat zou toch ook via buma/stemra/biem/ moeten gaan?

Op een bepaalde moment in je synthwereldje moet je toch in een toestand gebracht worden,dat je beslist:stoppen of doorgaan,alleen spelen voor jezelf is jezelf in de tang nemen,jezelf in de schaduw spelen,eigenlijk besef je het zelf niet dat je muziek saai of interessant is voor de rest.Of speel je voor je vertier?Wil je niet dat anderen gehoor krijgt van je m.activiteiten.Wie wil er niet veel vrienden hebben?Dus wie wil er niet veel toehoorders hebben voor je muziek?Schiet de kop van m'n romp,maar ik denk dat de meeste het waarderen,hoe meer fans,hoe meer je zelf van je muziek zult houden.

nou wat namen die me zo snel te binnen schieten:

Rob Papen, brian chinetti van legowelt, Dobre van chocolate puma en vele andere kneiters, da goose, technokoning, een paar hardcore helden (waarvan ik de namen niet zo snel weet omdat ik niet in de haardkoor zit) en natuurlijk de jongens van spring collective ;)

Re: Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

Re: Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

Origineel geplaatst door 6 trak
beroemde mensen die op dit moment 'aan de top' staan vind je niet op het forum... wel veel van die mensen die graag alles heel snel en voor nix willen weten om zodoende zelf heel erg graag beroemd te willen worden enzo zeg maar ook dan toch...
:D

Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

d'r zijn een hele hoop beroemd ( ja zelfs berucht ) hier.....sommige zijn zelfs elke keer weer succesvol in het antwoorden op de vragen die hier gesteld worden...

maar dat bedoelde je niet denk ik...;)

Slechts in anonimiteit en eenzame afzondering komt men tot diepere
inzichten. Beroemdheid en te veel geld verdienen maakt de weg onnodig langer.
Dit wordt niet neergeschreven uit afgunst, maar uit welwillendendheid en mededogen
jegens alle bekende nederlanders en buitenlanders.

Waterlanders,
ISPdeRuiter

ik sta op het punt om hie rin de nederlands top40 door te breken met wat standaard producties voor het massa publiek van het zet je verstand op 0 gehalte. Voor iedere 1.5 maanden staat een release geplanned. Dit om die markt beetje p peil te houden. We hebben besloten om over een jaar abrupt van de markt te verdwijnen. Dan gaan we over in een ander project waarbij we meer kleinere dingetjes met andere mensen gaan doen...

Back