Origineel geplaatst door oli303
OMG!!! Een Zombieieieieie......... Brainzzzzz
BTW het enige circuit waar ik bekent ben, is dat van mislukte dance-groep. Maar daar ga ik liever niet dieper op in, want het is echt wel het lachwekkendste dieptepunt uit mijn muziekverleden...
Een jaar of 4 geleden heb ik eens een enthousiasteling ontmoet die een dance-act wou beginnen. We hebben dan muziek in elkaar gestoken enzo. Er werd dan ook naar een zangeres en danseressen gezocht, maar allemaal zeer amateuristisch hoor. Die gast - die zichzelf manager waande

- plukte eigenlijk gewoon wat 17-jarige wannabe-meisjes van het straat met als gevolg dat we door 30 Ã 40 zangeressen en danseressen zijn gecyclussed. Allemaal stuk voor stuk jongedames die compleet vals zongen en het kwaad aftrapten als je ze probeerde bij te sturen. Tja... muziek is plezant tot je er vrouwen bijhaalt hee...

(graptjen hee, ladies)
Onze fameuze manager had wel wat contacten in locale radiozenders en organisatoren van fuiven, dus hebben we wel een paar optredens gehad, maar dat liep keer op keer katastrofaal af ... Op een keer verkocht zelfs 1 van de danseressen de zangeres een ferme schup in haar maag in het midden van het podium.
Tja in het begin vooral er altijd enorme rivaliteit tussen de dames. Ze zouden elkaars haren er gewoon uitrukken.
Uiteindelijk zijn we dan wel bij 1 zangeres gebleven waarvan we vonden dat ze toch redelijk degelijk kon zingen (mits toch nog wel wat meer ervaring) of toch op zen minst potentieel had, maar dan konden de danseressen (was al de 3de of 4de groep danseressen) dat meisje weer niet uitstaan omdat ze wat te "mollig" was. Er was weer ambras en zaten we weer zonder danseressen.
Wat later hadden we wel een groot optreden vastgekregen (fuif met een paar 1000 man), dus moesten we weer dringend danseressen zoeken. En op 1 week voor het optreden hadden we dan eindelijk pas een volledige groep. Met praktisch geen repetitie hadden de dames dat optreden gedaan en miraculeus genoeg was het een succes : zeer positieve reacties, contacten gelegd en zelfs een aanbieding voor een intervieuw op Top-radio (belgische commerciële dance-zender). En wat heeft onze schitterende manager met deze kansen gedaan : noegabollen.
Dan is uiteindelijk de groep in het niets uitgefade... tja, stuurloos management, kansen laten liggen en interne rivaliteit...
Dit hele gedoe heeft mij wel een afkeer doen krijgen van commerciële trance. Shans dat die muziek nu zo goed als passé is
'k Zal mijn maat eens vragen of hij nog foto's heeft van de groep. We hebben ook wat fotosessies gedaan met de meisjes als promo-materiaal. Misschien kan ik ze eens posten (al is het maar om wat schoon vrouwvolk te zien op het forum)