mensen met een 606! Gratis midi-kit

Het goede nieuws hier is dat ze met een midi kit voor de 606 komen :D

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door CoolRunning
Het goede nieuws hier is dat ze met een midi kit voor de 606 komen :D

Mvg.

CoolRunning

er bestaat overigens al een midi kit voor de TR-606
60 euro en uit nederland
zie : http://www.dtronics.net/

ik heb een tijd terug een midi / din sync converter besteld (50 euro)bij Dtronics, maar die werkte niet, ik heb ze gemaild en ze mailden terug dat ik het apparaatje terug kon sturen en dat ze ernaar zouden kijken, en heb het dingetje ook terug gestuurd.
niets meer van gehoord, en ook geen antwoord meer gehad op mijn mailtjes...
erg jammer, toch weer 50 euro door de plee gespoeld:( :( :(

ik ga ze binnenkort nog eens mailen.

Jimi

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik heb een tijd terug een midi / din sync converter besteld (50 euro)bij Dtronics, maar die werkte niet, ik heb ze gemaild en ze mailden terug dat ik het apparaatje terug kon sturen en dat ze ernaar zouden kijken, en heb het dingetje ook terug gestuurd.

ik ga ze binnenkort nog eens mailen.

Jimi

Ik heb pas ook zo'n ding gekocht en had meneer Dtronics nog gemaild, maar ook geen antwoord meer van gehad.
Maar Electrovolt, wat doet ie niet. Bij mij was het probleem de bekabeling.

als ik mn sequencer aanzette ging hij wel lopen maar ik kon het tempo wijzigen met de tempo knop op de 606
...

en aan de kabels lag het niet.

maar Sander heb jij iets van Dtronics besteld maar niks ontvangen?
of hoe zit dat?

J

Misschien wist je dit al hoor....maar misschien ook niet.....

Het zou de bekabeling kunnen zijn:

Midi gebruikt alleen de binnenste 3 polen van de midikabel. Sommige midi kabels hebben ook alleen die 3 binnenste polen lopen. Er zitten dus wel 5 polige stekkers op, maar er lopen maar 3 draden door de kabel!!

Roland Din Sync 24 gebruikt ook maar 3 polen. Alleen heeft Sync24 nu net de middelste en de 2 buitenste draden nodig!!!

Als je dus een standaard (in feite prima) midi kabel gerbuikt die maar 3 draden heeft...dan werkt din sync24 dus niet.

Wist je trouwens dat als je de TR606 in sync hebt lopen...dat de Tempo knop dan veranderd in een "release" knop voor de bekkens?

Veel succes met Dtronics

Origineel geplaatst door elektrovolt

Ik heb dat Analogue Solutions paar keer gemailt om iets anders en daar krijg ik ook geen antwoord van .
Net als die vent van die DBC convertor voor de Juno60 .
Moet je die mensen in een soort code benaderen ?

Origineel geplaatst door dextah

Probeer het eens in SysEx :D

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door dextah
Ik heb dat Analogue Solutions paar keer gemailt om iets anders en daar krijg ik ook geen antwoord van .
Net als die vent van die DBC convertor voor de Juno60 .

Lekker is dat...!

Ik stond nl. op het punt om mijn 606 te laten midificeren door Dtronics maar als dit hun manier is om met klanten om te gaan dan zoek ik wel naar een andere leverancier.
Maaruh...volgens mij zijn die gasten van Dtronics ook lid van dit forum. Ben benieuwd wat de reden is.

R.

Die dtronics.net hebben toch geen banden met drewtronics.com he?
De meneer van Drewtronics schelde me per mail uit ("Buster!") toen ik 'm erop aansprak dat er geen adapter in m'n kit zat (het duurste kitonderdeel in feite) en dat er fouten in de kitomschrijving zaten, en dat ik daar niet zo heel blij mee was.

Had van de week nog Vermona gemaild hoe/waar ik de Retroverb hier in NL kon krijgen; geen reactie.
WILLEN ze niks verkopen of hoe zit dat nou?

Gekke kliekjes, die analoog mensen.
Misschien teveel soldeergassen ingeademd onderhand ofzo :confused:

Origineel geplaatst door dob
Die dtronics.net hebben toch geen banden met drewtronics.com he?
De meneer van Drewtronics schelde me per mail uit ("Buster!") toen ik 'm erop aansprak dat er geen adapter in m'n kit zat (het duurste kitonderdeel in feite) en dat er fouten in de kitomschrijving zaten, en dat ik daar niet zo heel blij mee was.

Had van de week nog Vermona gemaild hoe/waar ik de Retroverb hier in NL kon krijgen; geen reactie.

Gekke kliekjes, die analoog mensen.
Misschien teveel soldeergassen ingeademd onderhand ofzo :confused:

Ik denk dat we met suffe softsynth programmeurs hetzelfde kunnen verwachten qua botheid ;)
Maar inderdaad...heel vreemd allemaal.

R.

Hallo
ik heb zowel met A.Sol. als Vermona zeer goede ervaringen qua communicatie
Het zijn kleine bedrijven dus als er iemand ziek/op vakantie is kan het soms even duren

Zit iedereen op dit moment niet gewoon op de Musik Messe ?

groet
Joost

Origineel geplaatst door dob

Back