solo functie machinedrum

Hazes

Vind ik leuk
Ik heb nu een paar dagen een machinedrum en ben er erg blij mee. Ik vraag me alleen af of er ook een solo functie opzit. Je kunt geluiden muten, maar solo zetten ben ik nog niet tegengekomen (ook niet in de handleiding). Zie ik iets over het hoofd, of zijn er workarounds te bedenken voor dit gemis? alvast bedankt.

Origineel geplaatst door bass-molecules
nee geen solo, maar waarom wil je dat?

Nou ehm, zodat ik snel een geluid solo kan laten klinken? Of is dat heel gek :confused:

nee hoor maar dat dacht ik al :D

dan die je het volgende:

je houdt de "function"ingedrukt en dan kan je meerdere tracks aan vinken en zodra je de fuction knop los laat mute hij alle, door jouw aan gevinkte tracks. dit doet hij ook anders om, dus je kan in 1 keer zowel mute en unmuten van vercshillende tracks.

is toch veel vetter dan een solo knop8)

Origineel geplaatst door bass-molecules
nee hoor maar dat dacht ik al :D

dan die je het volgende:

je houdt de "function"ingedrukt en dan kan je meerdere tracks aan vinken en zodra je de fuction knop los laat mute hij alle, door jouw aan gevinkte tracks. dit doet hij ook anders om, dus je kan in 1 keer zowel mute en unmuten van vercshillende tracks.

is toch veel vetter dan een solo knop8)

Die had ik idd ook al gevonden en da's fantastisch! Word je gewoon helemaal blij van. Toch zou een solo functie erg welkom zijn geweest. Maar goed blijkbaar was dat niet vooruitstrevend genoeg voor de heren bij Elektron. Jammer! Verder is ut een monsterbak (en een blijvertje)

Back