Vriendin vs. Gear

Tja...
Ik ben gescheiden en hoef geen geld toe te schuiven, sterker nog, zij doet dat bij mij, op vrijwillige basis. Als ik zo langs me neus wegzeg dat ik die en die synthesizer wel leuk vind, dan vraagt ze twee weken later aan de winkel hoe duur die is en vervolgens belt ze mij, dat ik dat ding kan gaan afhalen... Verrassing!
Als ik vraag naar het waarom, dan beweert ze dat ze me gelukkig wil zien.

Heb ik te klagen? Beslist niet!

Moraal van het verhaal... Trouw alleen een vrouw met een groot schuldcomplex. :)

Wout
(die zich soms een uitvreter voelt)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door cream
Nou ja het is anders als je samenwoont en je een uur lang met hetzelfde loopje aan het kloten bent terwijl je vriendin met dr kussen op dr hoofd zit.

dat doe ik mijn vriendin nu al aan,. en ik woon nog geen eens samen.. fijn he schat... toch bijelkaar zijn en ieder zijn eigen ding doen :D

Ik ben gescheiden en hoef geen geld toe te schuiven, sterker nog, zij doet dat bij mij, op vrijwillige basis. Als ik zo langs me neus wegzeg dat ik die en die synthesizer wel leuk vind, dan vraagt ze twee weken later aan de winkel hoe duur die is en vervolgens belt ze mij, dat ik dat ding kan gaan afhalen... Verassing!

Van zo'n vrouw ga je toch nooit meer af? ;)

Ik heb pas al mijn gear verkocht, mijn vriendin heb ik nog. Geen idee wat ik voor haar zou kunnen krijgen.
In ieder geval levert zij meer op dan mijn gear. Ze mag voorlopig blijven. :D

Keihard (verbaal) terugslaan als ze weer met iets "leuks voor het huis, je houdt toch
ook van gezellig...." aan komen zz.
Zolang mijn woning er niet als een laboratorium (stofjassen!!) uitziet kan ik mij
niet gelukkig voelen.

Oost west, thuis nooit,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Keihard (verbaal) terugslaan als ze weer met iets "leuks voor het huis, je houdt toch
ook van gezellig...." aan komen zz.
Zolang mijn woning er niet als een laboratorium (stofjassen!!) uitziet kan ik mij
niet gelukkig voelen.

Oost west, thuis nooit,
ISPdeRuiter
jij hebt geen vriendin zeker? :D

Origineel geplaatst door Tom 32
Van zo'n vrouw ga je toch nooit meer af? ;)

Tja, zij ging weg en heeft daarvan spijt, of tenminste slechte gevoelens...
Maar het heeft me meer aandacht gegeven dan tijdens het huwelijk :)
En ik heb toch wel gear genoeg om me heen, betaald door de Nederlandse belastingbetaler, dus... eigenlijk door jullie :) En we waren niet eens getrouwd, zeg!

Deze onzin mag wel in deze thread, toch?

Wout

Tja niet zo'n last van mijn vriendin. Die stuurt me regelmatig naar mijn muziekhol als ze achter de computer wil of zo. De hond vraagt meer aandacht (die loopt dan namelijk met mij mee, om vervolgens mijn jams van vocalen te voorzien). Maar dat is dan ook pas echt een onweerstaanbare bitch.

Jelle___Jacob.jpg

Ik heb mijn vriendin een van mijn synths in gebruik gegeven... (wilde ze heel graag) Ze heeft er nog nooit op gespeeld, maar wil nu wel dat ik haar ga uitleggen hoe de complete studio werkt.

Nah jah... dat gaat me dus net ff te ver. (Eerst leren op een "oude" fiets)

The way her mind works... you can almost hear the fuses blow. Tuurlijk een geintje, want ik ben gek op d'r! ;)

Maar verder vind ze het prachtig als ik met muziek bezig ben. En niet dat ze het daadwerkelijk stimuleert, ze geeft me er wel echt alle ruimte voor. :luv:

Ja zelfde hiero... mijn vriendin heeft een van mijn basgitaren geleend en staat ook soms op de contrabas te plukken. En ze maakt vorderingen. Langzaam... :luv:

Origineel geplaatst door Nightstorm
jij hebt geen vriendin zeker? :D

Weet ik niet zeker meer......

Sorry,
ISPdeRuiter

Ik woon nu samen met mijn vriendin en eer ik een nieuwe synth kan kopen heeft zij mijn knaken alweer opgemaakt mischien maar eens een geheim spaarpotje gaan vullen }:|

Mijn ex keek vnl. of een apparaat er leuk uit zag...

"ik zou die kopen, die ziet er mooier uit"

:P

hehe,

bij mij exact hetzelfde Trigg :D

Ze is blij met de ledshow van de LM... alhoewel die begint haar nu ookal te vervelen...

Re: Vriendin vs. Gear

Origineel geplaatst door Javascript
Gear of je vriendin?

Zorgen dat je gear en vriendin niet in 1 huis hebt ;)
Ik geniet nog van mijn alleenwonende periode :D.

Aan de andere kant.. mijn meisje is een beetje verslingerd aan mac's... ze heeft drie van die dingen dus hey...

-C-

mn vriendin en ik hebben naast een gezamenlijke rekeninge voor de vaste lasten een eigen rekening voor onze eigen behoeftes. Jammergenoeg is het saldo op mijn rekening altijd omgekeerd evenredig met behoefte aan gear...........:o:

Voor de rest laat mn vriendin me vrij in hoeveel uur ik besteed aan muziek. Wat nog wel es voorkomt (en dan krijg ik uiteraard op me kop) is het "met een kwartiertje ben ik beneden". Altijd goed voor kwade blikken. :D

Helaas zijn er maar weinig vrouwen met een hobbie als de onze, zo had ik graag eens willen weten hoe het was geweest als de rollen omgedraaid waren: Vriend vs. Gear :D

Back