De Upcoming Filter Contest

En hier de doepfer A124 (wasp filter)
Kan iemand me vertellen in hoeverre dit echt met de wasp overeenkomt ?

gr
J

PS: morgen meer filters

Hier dus echt

Origineel geplaatst door levka
En hier de doepfer A124 (wasp filter)
Kan iemand me vertellen in hoeverre dit echt met de wasp overeenkomt ?

gr
J

PS: morgen meer filters

oh! dat loopje was van jou ! hmm ik vroeg me af welk geluidje van het forum ik het laatst had gedownload dat zo fijn stond te kabbelen op de achtergrond.
fijn gedaan :D

Origineel geplaatst door Roel
nog een bewegend filtertje dan

Dit geluid hoorde Andre Kuipers misschien wel toen hij opsteeg:D
Bizar hoor!!!

Even een loopje gefreakt met de Waldorf MicroWave I.
Een hitsige one-night-stand tussen digitale oscillators en analoge filters... :luv:
Ist das geil, oder oder?

:{ ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook !!!!
microwave roels!*D

Oh ja, nog even mijn 'votes of the dutch jury':

#1) De compimenten aan Catalunya - wat klinkt dat heerlijk die Prophet VS... :biertje:

#2) De SynthiAKS bijdrage -> 3 letters: W. O. W. :halleluja

#3) Roel! Top bijdrages... echt sommige geluiden zijn goed zeg! Kwantiteit & kwaliteit, je had er duidelijk zin in!

#4) Die Sherman filterbak van Metatron. Mooi hoor.

Origineel geplaatst door 6 trak
de thread heet "De Upcoming Filter Contest"... maar deze contest is al reeds in volle gang...!!!

6 snapt het ff weer niet :D

"lekkere plaat die Somebody trouwens". 6 trak

Thanks Hanz voor de Votes. Jouw bijdrage mag er anders ook wel wezen.

De "contest" is niet gesloten, want "was er ooit wel sprake van een contest?". Mijn thread onderwerp deed dat vermoeden, maar was min of meer een tegenhanger van "de supersaw contest"
Maar leuk wat jullie allemaal gebrouwen hebben. Echt lekkere filters kwamen voorbij. Leuk om een indruk te krijgen van het type filter van een bepaalde hardware/software synth. Het grote voordeel is wel dat je niet een gehele track hoeft te posten, maar wel waardering kan krijgen:D

"Er kan gerust nog meer bij" Er zijn ook effectapparaten met ingebouwd filter (bijv. hardware processor). Ook weleens leuk te horen hoe zo'n filter klinkt. Ik heb een DHP 55 van digitech. Dat is een "niet zo goed klinkende harmonizer, maar het filter klinkt best wel leuk.
6 Trak doe ook eens een poging?

Groet Erik

Origineel geplaatst door Catalunya
"lekkere plaat die Somebody trouwens". 6 trak
zeker te weten... 20 jaar geleden alweer...
welke synth zouden ze gebruikt hebben voor die monster lead? 8) ...ikke denk een eeeerm... JP-8080... 8o) 8o) 8o)

6 Trak doe ook eens een poging?
mischien...
maar ik snap de strekking niet zo van deze thread... gaat het er nou om wat JIJ creerd of alleen om hoe het filter klinkt?

zeker te weten... 20 jaar geleden alweer...
welke synth zouden ze gebruikt hebben voor die monster lead? 8) ...ikke denk een eeeerm... JP-8080... 8o) 8o) 8o)

Een jupiter 8, Elka Synthex, OBXA, Memorymoog (ik zeg maar wat hoor, maar die lead is errug lekker)

mischien...
maar ik snap de strekking niet zo van deze thread... gaat het er nou om wat JIJ creerd of alleen om hoe het filter klinkt?

Het enige wat je hiervoor moet kunnen is "Draaien aan die 2 knopjes op je synth". Boven/onder het ene knopje staat dacht ik RESONANCE en bij het andere CUTOFF:D
"Niets hoeft en alles mag en kan in deze thread" "Leef je uit"

Het enige wat je hiervoor moet kunnen is "Draaien aan die 2 knopjes op je synth". Boven/onder het ene knopje staat dacht ik RESONANCE en bij het andere CUTOFF:D
"Niets hoeft en alles mag en kan in deze thread" "Leef je uit"
ach so... mischien moet ik maar eens ff 'HET BEEST' te voorschijn halen dan... 8)

ach so... mischien moet ik maar eens ff 'HET BEEST' te voorschijn halen dan... 8)

Je gaat me toch niet vertellen dat jij "The MasterMoog" hebt he?:D

ik snap er nu niks meer van,
maar goed voor deze contest heb ik dan ook maar mijn filterknop opengedraaid en het resultaat opgenomen!
exclusief! speciaal voor de heren Catalunya en 6 trak

en je osc source op 0 of niet eens een toets ingedrukt zeker...

geen toets ingedrukt ; dat stond toch niet in het reglement! :D

Back